Виж победителите в режисьорския конкурс на NESCAFE 3in1

На 19-ти април в истинско снимачно студио популярната марка кафе обяви имената на двамата победители в кампанията, целяща да открие нови и талантливи млади режисьори.

На специална церемония екипът на NESCAFE 3in1 представи Иван Иванов и Милена Воденичарова, които успяха да докажат своя професионализъм, като се пребориха с конкуренция от 5000 души и седнаха на режисьорските столове. Двамата ще видят имената си в новата реклама на марката.

Водещият на събитието Александър Кадиев успя за кратко да се изяви и като режисьор на специалната платформа на NESCAFE 3in1, която остава отворена за всички желаещи да се развиват в тази насока. Той сподели, че добре комбинираните кадри, музика и текст са само началото в изграждането на всяка една гениална идея.

Победителката Милена Воденичарова е от Габрово, на 39 години и е завършила „Финанси и банково дело“. Нейният клип „Червената чашчица“ успя да впечатли журито на кампанията с креативност и оригинални идеи.

Вторият финалист, който ще има възможността да види името си в новия рекламен клип на NESCAFE 3in1 – Иван Иванов, е от Русе. Мотото, което той дава на своя първи опит в режисурата, е „Бъди нестандартен“.

„Горд съм, че представлявам напитката, превърнала се в нарицателно за предпочитано кафе! Радвам се, че толкова много млади хора се включиха в надпреварата за „режисьорския стол“. Всички те ни дават стимул постоянно да развиваме бранда NESCAFE 3in1 и да търсим иновативни начини за комуникация с нашите клиенти във всяка една точка на България“, заяви Янис Драмис, бизнес мениджър „Напитки“ в Нестле България.

В продължение на два месеца повече от 5000 фенове направиха своя дебют в режисурата. Зад тях застана екипът от професионални оператори – Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов, а музиката създаде специално бат Венци от Ъпсурт.

Голям брой реклами, които няма да бъдат излъчени по телевизията, но ще останат в интернет пространството, могат да бъдат гледани на www.nescafe.bg. Там те ще са подредени в различни категории, като има възможност за гласуване от страна на потребителите за тези, които най-много им допадат. За рекламите, получили най-много гласове, ще има и награди – кашон с горещото нещо, без което сутрин е тежко – NESCAFE 3in1.

Главната цел на NESCAFE 3in1 през 2012 г. е да продължи досегашната си традиция да вдъхновява и стимулира развитието на младите хора. Любимата марка кафе на цяло едно поколение не спира да предлага разнообразни активности, които провокират творческо мислене и артистичност у всеки един човек без значение от неговата възраст.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *