Общо 5935 кандидати ще се състезават за обявените от VIVACOM за 2012 г. 88 свободни стажантски позиции.
Това е деветата поред кампания, в която млади специалисти ще бъдат стажанти в девет основни дирекции на телекома – „Продажби”, „Маркетинг”, „Информационни технологии”, „Експлоатация и архитектура на мрежата”, „Финанси”, „Човешки ресурси”, „Връзки с обществеността”, „Право и регулация”, „Снабдяване”.
Поради големия интерес към предишните издания на програмата, VIVACOM увеличава броя на стажантските позиции за 2012 г. с още 10%.
Само за 2011 г. VIVACOM е инвестирала над 200000 лв. в своите стажанти, а в резултат на кампанията за предходната година, 25% от младежите, които са взели участие вече са назначени на постоянна работа в компанията.
„VIVACOM Олимпиада” е надсловът, под който ще премине програмата на телекома през предстоящото лято.
Имената на одобрените за стаж студенти ще станат известни в края на май, а от началото на юни пък започват първите стажове, които ще продължават по 3 месеца.
Целият стажантски период в телекома се заплаща на студентите под формата на месечно възнаграждение.
Всеки одобрен стажант ще получи, освен възможност да придобие знания и опит от най-добрите професионалисти в съответната област, така и директно участие в специално създаден модул, който обучава младите хора на специфични умения, който бизнес средата в България изисква, а висшето образование не предоставя.
Там бъдещите професионалисти ще се научат на работа в екип, комуникационни и презентационни умения, както и как да идентифицират и да се задържат на желаната позиция.
Като част от този модул стажантите ще участват и в специално организиран тиймбилдинг.