Социалната мрежа Twitter явно се готви да засили сериозно своята мултимедийна функционалност. След като в края на миналата седмица беше официално потвърдено, че сайтът е купил музикалната услуга We Are Hunted, то в момента се говори, че компанията преговаря с NBC и Viacom за осигуряване на видео съдържание.
То ще е под формата на най-разнообразни клипчета, които ще е възможно да бъдат стриймвани към всички регистрирани в социалната мрежа. В това число могат да влизат както кратки откъси от популярни филми и сериали, така и музикални клипове на поп звездите от модерните времена и миналото.
Идеята на Twitter според неофициалните данни е всички приходи от реклама, генерирани от видео, да бъдат разделяни с медийните им партньори. Напълно възможно е компании като NBC и Viacom да се съгласят на подобна сделка. В повечето случаи при опити за уреждане на споразумения за осигуряване на аудио или видео съдържание преговорите се въртят около твърди суми, които рядко задоволяват и двете страни. Но пък разделяне на рекламните приходи звучи далеч по-изгодно.
Ако сделката с NBC и Viacom бъде реализирана, то е вероятно Twitter да направи още стъпки за по разширяването на евентуалната си видео услуга. Вероятно сключвайки споразумения и с други медйни компании.
Очаква се видео услугата на Twitter да бъде представена съвсем скоро – още в следващите няколко месеца.