Компанията HTC от доста месеци изпитва затруднения в редица направления, занижени печалби и по мнения на много анализатори – брандът е далеч от легендата, в която се беше превърнал, както със своите стари Windows смартфони, така и с едни от първите модели, базиран на Windows.
И докато инженерите в компанията измислят нови и нови технологии, то от маркетинга сериозно се заеха с оправянето на имиджа и популяризиране на трите малки зелени букви.
Компанията анонсира глобална рекламна кампания, чието име говори доста Here’s To Change. Използвайки отново „най-важните три букви в азбуката” от компанията привличат за идеята актьорът Робърт Дауни Джуниър, особено известен с ролята си в Iron Man.
Именно той ще бъде главното действащо лице в кампанията, която ще е на стойност $1 милиард и според предварителна информация трябва да продължи от 24 до 36 месеца.
Интересна подробност е, че в първия етап на рекламната кампания няма да става и дума за продуктите на HTC. Макар и малко объркано вече се появи и първото клипче от нея, което можете да видите в галерията към статията.