От 1 октомври телеком операторът blizoo разпространява в мрежата си новият канал TLC, насочен към дамската аудитория.
Каналът ще е достъпен за абонатите на blizoo в базовия пакет на оператора – с 80 канала, 24 Mbps интернет и телефон с 50 безплатни минути.
Каналът e собственост на Discovery Networks и е предназначен за жени между 25 и 49 години. Той ще излъчва най-добрите лайфстайл и риалити предавания от целия свят.
България е сред първите страни в Европа, където TLC стартира през тази година. Той е един от най-бързо развиващите се телевизионни канали за жени в САЩ.
Сред акцентите в седмичната програма на канала е популярната риалити поредица „Кой ще отслабне най-много“. В състезанието за голямата награда участници с наднормено тегло се стремят да свалят възможно най-много килограми.
Всеки понеделник пък TLC ще разказва „Човешки истории”, с истински факти за живота на хората и човешкото тяло.
Вторник вечер зрителите ще проследяват предизвикателството да бъдеш родител и да се грижиш за семейство с премиерата на поредицата „Джо Фрост: Възпитател на родители”.
„Четири сватби” е акцентът на вечерта в сряда. Това изключително забавно шоу, превърнало се в култ в САЩ и Великобритания, показва четири булки, докато те взаимно критикуват сватбите си. Тайната им цел е тяхната собствена сватба да стане победител и да грабне голямата награда – меден месец на приказно красиво място.
Четвъртък е времето на „Сладка надпревара” – нова поредица, проследяваща състезание между най-добрите сладкари в света.
В петък TLC е посветен изцяло на модата с поредицата „Опасната Кел”, една от най-влиятелните жени в PR бранша в Ню Йорк. Героинята в сериала – Кели, подготвя седмицата на модата в Ню Йорк и съчетава това с грижата за семейството си.
„Жените полицаи от окръг Броуърд” ще забавляват дамите в събота вечер. Документалната поредица проследява истински жени полицаи, които показват кураж да упражняват една традиционно мъжка професия и патрулират по улиците на Флорида.