post

Компанията IMS Research е изчислила, че средната цена на таблетните компютри, продадени през първото тримесечие на 2012 г, е била $386. Това е с 21% по-малко в сравнение със същия период на 2011 г, когато устройствата са стрували средно $489. Анализаторите отбелязват, че именно цената сега е основен фактор, подтикващ потребителите да купят таблет различен от iPаd.

В същото време, Apple продължава да доминира на пазара: от 17,4 млн таблета с различни хардуерно-софтуерни платформи, продадени през миналото тримесечие, на iPad се падат 11,8 млн или 68%.

През 2011 г в света са продадени около 60 млн таблета. Според прогнозите, през тази година доставките могат да достигнат 119 млн броя, което ще съответства на 100% ръст. През 2013 г този пазар ще се увеличи до 182 млн броя, а към 2016 г ще достигне 369 млн единици.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *