На 9 май в столичния хотел „Кемпински“, българската софтуерна фирма Алое Ко представи новата версия 3.0 на ERP системата си EnterpriseOne.
EnterpriseOne 3.0 включва редица подобрения, свързани с оптимизация на системата за работа с тъчскрийн устройства – смартфони и таблети, интеграцията с фирмените телефонни централи, „click-to-call” функционалност и e-mail интеграция с вграден клиент.
С тези функции системата отговаря на най-новите тенденции в сферата на мобилните технологии и обединените комуникации, използвайки ги, за да подобри управлението на работния процес.
По време на презентацията бяха представени и редица други новости, като автоматичното интегриране на електронни писма към досието на контрагентите, както и взаимодействието между системата за сигурност на EnterpriseOne и изискванията за сигурност, заложени в ISO стандартите.
„Традиционните ERP системи са предназначени за големи компании с утвърдени бизнес процеси. Повечето доставчици на ERP услуги не отчитат нуждите на микро-, малките и средните компании, където персоналната продуктивност е най-важна, а гъвкавостта и мобилността са ключови, поради ежедневната промяна на ролите и процесите“ – заяви Иван Аржентински, управител на фирма Алое Ко – „EnterpriseOne 3.0 цели да постигне пълна синхронизация между основните бизнес процеси и взаимодействието с клиентите в една компания, без значение дали тя е малка, или голяма. Екипът на Алое Ко има над 20 годишен опит и успешни проекти в малки, средни, големи компании и холдингови структури и именно това ни позволява да отговорим на нуждите на всеки бизнес.“
Версия 3.0 на EnterpriseOne е лесна за употреба, с обновен модерен интерфейс, достъпна за малки и средни предприятия.
С цел повишаване на мобилността, тя разполага с допълнителен режим „работа с докосване“, предназначен за тъчскрийн устройства. Това позволява на мениджърите и служителите да актуализират, получават и отчитат завършените задачи, докато са извън офиса.
Използването на един календар дава възможност за прехвърляне на задачи между различните отдели и служители.
Интеграцията със софтуерна телефонна централа предоставя възможност за събиране на информация за всички разговори с даден клиент, а добавеният в досието на клиента журнал обобщава в един екран всички обаждания, имейли и документи, обменени с него.
Чрез „сlick-to-call“ опцията, номерът на клиента може да бъде избран само с едно натискане на бутон, без да е необходимо да бъде търсен в указателя.
Вграденият e-mail клиент запазва всички записи в досието на контрагента, давайки бърз достъп и улеснено търсене в цялата кореспонденция с него.
В добавка, към EnterpriseOne 3.0 има и пълноценна CRM система, която позволява провеждане на маркетингови кампании, управление на взаимоотношенията с клиентите и създаване на ясна история на контактите с тях.