7200 български фенове на Манчестър Юнайтед избраха новите абонаментни програми на GLOBUL

Само месец след като бяха представени на пазара, новите абонаментни програми GLOBUL United вече имат над 7200 клиенти.

Новината бе обявена от г-жа Петя Златева, Директор „Продукти и услуги” в GLOBUL, на събитие днес в София.

По време на събитието, г-жа Златева представи услугите и инициативите на оператора в рамките на партньорството му с Манчестър Юнайтед и сподели част от бъдещите планове на компанията.

„Това стратегическо партньорство ни дава възможност да предложим уникални услуги и продукти на нашите над 4 милиона клиенти, както и да привлечем още фенове в отбора на GLOBUL. Специално за почитателите на Манчестър Юнайтед в България, ние създадохме тарифните планове GLOBUL United като комбинация от най-използваните ни телеком услуги и възможност за достъп до ексклузивно фен-съдържание. Безспорният им успех доказва, че сме поели в правилната посока, но изненадите от GLOBUL и Манчестър Юнайтед тепърва предстоят.”, заяви г-жа Златева.

Още през февруари GLOBUL стартира мобилна интернет страница с новини, интервюта, видеоматериали от футболни срещи и друго съдържание, свързано с отбора. Тогава операторът предложи и трите програми GLOBUL United, които включват безплатен достъп до мобилната страница, посветена на Манчестър Юнайтед, както и минути за разговори, SMS, MMS и неограничен мобилен интернет.

До момента компанията организира две промоции, в които общо 14 клиенти на GLOBUL спечелиха билети за мачове на Манчестър Юнайтед на стадион „Олд Трафорд”.

Още десетима клиенти на програмите GLOBUL United, които са гледали най-много видеоматериали в мобилната страница до момента, ще получат възможността да гледат на живо футболната среща Манчестър Юнайтед – Астън Вила на 15 април.

Подробна информация относно предложенията и промоциите на GLOBUL, свързани с Манчестър Юнайтед, e публикувана на www.globul.bg/manutd.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *