Microsoft Dynamics CRM решения за финансовия сектор бяха представени на конференция в София

На 30 март 2012г в Гранд хотел София, Microsoft България, съвместно с партньорите ICB-Интерконсулт България и VeriPark, представи интегрирано решение за управление на връзките с клиенти в банковия сектор, изградено върху Microsoft Dynamics CRM платформа.

Решението е разработено от компанията VeriPark, която има офиси в Истанбул и Дубай, и е базирано на опита на едни от най-успешните банки в този регион като Dubai Bank, Yapi Credi, DenizBank и други.

„Изключително съм щастлив, че успяхме да помогнем за изграждането на успешно сътрудничество между VeriPark и партньора ни на българския пазар за CRM решения за банковия сектор – ICB. Смятам, че банковият пазар тук има огромен потенциал за растеж и развитие и CRM решенията, базирани на Microsoft платформа, бързо ще заемат своето място на него” сподели Георги Ранделов – изпълнителен директор на Майкрософт България по време на официалното откриване на конференцията.

Специално за форума от Истанбул пристигна Озкан Еренер – управляващ съдружник на VeriPark.

Повече от 10 години г-н Еренер активно изучава процесите в банковия сектор, с цел да разработи CRM решение, което да отговаря на конкретните изисквания на финансовите организации и да подпомага развитието на техния бизнес.

Г-н Еренер е участвал в успешното внедряване на специализираното решение VeriTouch, базирано на Microsoft Dynamics CRM, в над 20 банки по целия свят. Той сподели своя международен опит с българските банкови мениджъри и представи пред тях интересни примери за резултатите от използването на софтуерната платформа.

Благодарение на VeriTouch и Microsoft Dynamics CRM една от водещите турски банки – DenizBank, е успяла да увеличи клиентите си с 42000 само за 3 месеца и да продаде 200000 от продуктите си онлайн.

Същевременно клонът на световната Kuwait Finnanse House в източната ни съседка е привлякла 27000 нови потребители за своите услуги в рамките на 1 месец.

По думите на Еренер успехът на представените банки се дължи на многоканалния подход, който те прилагат към своите клиенти, благодарение на използвания софтуер.

Решението VeriTouch дава възможност за автоматизирано управление на запитванията от клиенти, ефективно управление на маркетингови кампании, прилагане на методи за кръстосани продажби и увеличаване на продажбите с по-малко вложени средства.

Управителят на ICB, Г-н Стоян Боев, на свой ред представи дългогодишния опит на компанията във финансовия сектор, който стартира още през далечната 1998г. в банковия сектор в Норвегия.

Благодарение на решенията на VeriPark, интегрираните платформи на Microsoft и опитът на ICB в изграждането на цялостни решения, компанията разкри уникални възможности пред търговските банки да подобрят ефективността на търговския и маркетингов процес и да увеличат приходите от клиентите.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *