Ericsson въвежда облачни решения за корпоративните телекомуникационни услуги

 

На Световния мобилен конгрес в Барселона Ericsson представя новата си концепция за изграждане и оптимизиране на дата центрове. Това е приоритетна сфера за телекомуникационните оператори, които искат да предложат публични облачни услуги за своите корпоративни клиенти.

Ericsson представя нова концепция за планиране, проектиране и въвеждане в експлоатация на дата центрове и показва цялостна cloud computing платформа, включително облачно управление и сигурност.

Концепцията на Ericsson за изграждане и оптимизация на дата центрове (Data Center Build и Data Center Optimization) е отговор на нарастващата необходимост от облачни услуги, в момент, в който компаниите търсят начини да стават все по-мобилни. С тази концепция Ericsson навлиза на пазара на дата центрове и затвърждава позициите си на важен фактор в ИКТ бранша.

Паоло Колела, мениджър „Консултиране и интеграция на системи” в Ericsson, посочи: „Операторите са в идеална позиция да предложат на бизнеса висококачествени, сигурни и надеждни облачни услуги. Нашите концепции за телекомите вече са в облачното пространство, като едновременно с това, освен рентабилност и ефективност за корпоративните клиенти, гарантираме надеждност и сигурност на услугите. Не на последно място, облачните услуги предлагат нови бизнес възможности за телекомите.

При изграждането на облачните решения се прилагат няколко технологични подхода. Ние в Ericsson ще допринесем със своите ключови познания, като ще разгледаме всички страни на мрежовата архитектура и начините за изграждане, оптимизация и управление на облака.”

От гледна точка на консултирането и интеграцията на системи, облачният подход на Ericsson обхваща всичко от изграждане на нови дата центрове до осигуряване на решения за консолидиране, модернизация и стандартизация на съществуваща ИТ среда.

Ползвайки оптимизирана облачна стратегия, корпоративните клиенти могат да намалят оперативните си разходи за ИТ операции благодарение на по-малката необходимост от заплащане на софтуерни лицензи, пространство и климатизация.

Също така, облачните услуги и облачният достъп до ИТ средата на компаниите посредством стационарен или мобилен интернет достъп носи допълнителна рентабилност за фирмите.

Колела поясни: „Работата на Ericsson в целия свят, както и опитът ни, натрупан от осъществяването на над 1300 проекта за интегриране на системи годишно и познанията ни в сферата на мобилна и фиксирана свързаност, означава, че можем да предоставим на операторите нови нива на гъвкавост и ефективност на ИТ системите.”

В световен мащаб всяка година Ericsson обслужва с над 1300 проекта за консултиране и интеграция на системи в различен тип multi-vendor среда за оператори, правителства, предприятия за комунални услуги и транспортни организации. Тези проекти са най-различни – от цялостна трансформация до внедряване на отделни решения.

Звено „Консултиране и интеграция на системи” на Ericsson заедно със своите 12000 специалисти е част от системата Ericsson Global Services. Тя разполага с 56000 собствени специалисти в сферата на услугите, базирани в 180 държави. От тях около 45000 работят в близост до клиентите, а 10000 – в глобалните центрове.

За Ericsson работят над 65000 специалисти, в това число около 15000 подизпълнители.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *