Нарастването на популярността на Интернет търговията сериозно притеснява собствениците на традиционните магазини. Те са възмутени, че не са редки случаите, когато клиенти влизат в магазина, за да преценят дадена стока, да премерят дрехи и т.н., и след това правят покупка на същата стока вече в Интернет магазин. Където цените са забележимо по-ниски.
Един от големите американски ритейлъри – Target се оплаква, че неговата верига магазини често се използва като услуга за премерване на дрехи и избиране на потребителска електроника от бъдещите клиенти на уеб магазините. Той се е обърнал към производителите за съдействие в борбата за купувача.
Target предлага на своите партньори да му доставят продукция, каквато няма в конкурентните Интернет компании. Естествено, това не трябва да се отразява на цената на изделието.
Ако доставянето на оригинална продукция се окаже прекалено скъпо и нерентабилно, според ритейлъра неговите доставчици биха могли да направят определени отстъпки, които да дадат възможност за конкуренция с уеб магазините.
Проблемите на Target се отнасят за цялата за традиционната търговия с тази разлика, че дребните магазини едва ли могат да поискат за себе си специални цени или специални стоки.