Samsung Electronics има 15,5% дял от световния пазар на монитори през третото тримесечие на 2011 г., което превръща компанията в световен №1 за пет последователни години (21 тримесечия), считано от 3-то тримесечие на 2006 г.
Според компанията за пазарни изследвания IDC, продажбите на Samsung се увеличават с повече от 10% през трето тримесечие в сравнение с второ тримесечие, достигайки 6,42 милиона броя.
Samsung е продал повече от 3,49 милиона премиум LED монитори през трето тримесечие, като постига 25,5% дял от целия пазар. Това означава, че един на всеки четири продадени монитора по света е Samsung.
Samsung се представя още по-добре на пазара на монитори с размери над 24 инча, където делът е 27,5% с 1 милион продадени устройства за третото тримесечие.
Докато целият пазар на монитори по света отбелязва едва 5% ръст през второто тримесечие, продажбите на LED монитори скачат с 26% през третото тримесечие спрямо второто и двойно повече в сравнение със същия период на предходната година, което демонстрира необратимия преход от LCD към LED монитори.
Засилващото се пазарно присъствие на Samsung потвърждава тенденцията за фокусиране върху премиум сектора. Продадените бройки LED монитори образуват половината от целия пазар на монитори.
Samsung Electronics представи няколко нови серии монитори от началото на годината. Те обхващат разнородни продукти от Full HD 3D монитори до Central Station (Hub Monitor) монитори, които позволяват на потребителите да свържат периферни устройства и LAN кабел директно в монитора, без да е необходимо компютър, а така също и професионални монитори с широк ъгъл на видимост, които използват PLS (Plane to Line Switching) панел.
Четири модела монитори на Samsung ще бъдат отличени с Innovation Awards на CES 2012 – най-големият световен форум за потребителска електроника, който ще се проведе в Лас Вегас през януари 2012г.