М-Тел стартира нов бранд в опит да си възвърне доверието на потребителите

М-Тел ще атакува българския пазар с нов бранд, наречен bob. Името bob е абревиатура на best of both – best price and biggest network, т.е. най-добра цена в най-голямата мрежа.

Новият бранд се насочва директно към нуждите на онези 40% от българските потребители (според резултати от последните пазарни проучвания), които не са запалени по новите технологии и трудно се ориентират в сложните тарифни планове на операторите.

За тях bob ще предложи максимално опростена тарифа без месечна такса, без изискване за дългосрочен договор и без скрити условия.

Тарифата на bob е 12 стотинки на минута към всички мрежи, както за разговор, така и за SMS.

Тарифният план не включва месечна такса и е без дългосрочен договор. Това ще позволи на клиентите лесно да управляват разходите си за мобилен телефон и да плащат само тогава, когато говорят.

При активиране на bob клиентът получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната само за 14,90 лева.

Новият бранд стъпва в България с национално покритие на магазинната си мрежа – 55 търговски обекта на bob в 40 града отварят врати днес. Голяма част от тях се намират във веригите на Т-Маркет и Кауфланд.

Ако желаят, клиентите ще могат да получат своя стартов пакет дори без да излизат от дома си – чрез поръчка по телефона на номер 0800 80123. В рамките на 24 часа екип на bob ще достави пакета до дома на клиента.

Центърът за обслужване на клиенти на bob е с номер 123. Запитвания за допълнителна информация клиентите на новата услуга ще могат да отправят и на e-mail адрес customer.service@bob.bg. Интернет страницата на бранда еwww.bob.bg.

Любимата актриса и телевизионна водеща Мартина Вачкова стана първият клиент на bob в България.

Появата на новата марка беше съпътствана от атрактивна тийзър кампания, която привлече вниманието на хиляди хора. Стотици са снимките в социалните мрежи и сайтовете на т.нар. „сини хора”, които в продължение на няколко дни се появяваха на различни места в страната и предизвикваха любопитство с нестандартната си визия.

Синият цвят е акцентът в новия бранд bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара, е черният.

Юридическото лице, което стои зад новия бранд, е Мобилтел ЕАД, но екипът, който развива и менажира bob, ще търси самостоятелно присъствие на продукта на пазара и максимално диференциране от марката М-Тел.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *