GLOBUL стартира оригинална рекламна кампания за своето ново предложение GLOBUL Welcome Guarantee, в която участват единствено служители на оператора, а основно действащо лице е главният директор „Продажби” в компанията – Анатоли Георгиев.
За пръв път представител на висшия мениджмънт на български оператор участва в телевизионен рекламен клип и представя нова услуга.
GLOBUL Welcome Guarantee дава възможност на клиентите, които не са удовлетворени от качеството на продуктите и услугите на компанията да прекратят своя абонаментен договор, без да заплащат неустойки, както и да си възстановят заплатените месечни такси.
GLOBUL е първият оператор, който предлага подобна гаранция за качество на българския пазар и служителите на компанията застават с лицата си зад нея в рекламната кампания.
„Основната цел на кампанията е да покаже политиката на откритост спрямо клиентите, на която всички служители в GLOBUL държат. За нас е изключително важно потребителите да се чувстват специални и да знаят, че ние разбираме нуждите им. Убедени сме в качеството на предлаганите от нас продукти и услуги и бихме искали да дадем възможност на клиентите сами да се уверят в това. Welcome Guarantee е предложение, което им осигурява възможност за избор и гъвкавост при вземането на решение за сключване на договор.” – коментира г-н Георгиев.
Рекламният клип е заснет за общо 15 часа и включва седем различни локации, сред които обновения магазин на GLOBUL в Търговски център „Сердика” в София, Центъра за обслужване на клиенти на оператора, както и сградата на компанията в Бизнес Парк София.
Новата рекламна кампания на GLOBUL ще продължи до 23 април 2011 г., като освен телевизионен клип ще включва външна и печатна реклама.