HTC Corporation акцентира върху иновациите, които интегрира в своите мобилни телефони със старта на нова рекламна кампания в Европа, Африка и Близкия Изток през октомври.
„Ето една идея” надгражда кампанията „YOU”, която бе пусната през 2009 г.и допринесе за двойно увеличение на познаваемостта на марката НТС.
Владимир Малугин, Маркетинг директор на НТС за Европа, Азия и Близкия Изток коментира: „Много от нововъведенията в НТС са вдъхновени от това как всеки човек си взаимодейства с телефона. Тези простички, но все пак оригинални иновации – като това да обърнеш телефона си с дисплея надолу, за да спре за звъни – са нещата, които потребителите използват с удоволствие и за които говорят. Често именно „малките неща” карат човек да се усмихне. Настоящата кампания набляга на тези иновативни идеи по един забавен и очарователен начин. И тъй като смартфоните се използват от все повече хора, за нас е важно потребителите да усетят как един НТС телефон може да направи ежедневието им по-лесно.”
Кампанията „Ето една идея” изтъква разнообразието от възможности на НТС Sense, създадени, за да предоставят по-истинско мобилно изживяване за потребителите на НТС.
Някои от новите характеристики на HTC Sense, на които е наблегнато в кампанията, включват възможността да заключите телефона си или да изтриете наличната информация, ако го изгубите.
Също така цялата комуникация от социалните мрежи може да бъде събрана в един лесен за четене поток от информация и имате възможност да препоръчвате приложения на приятелите, семейството си и контакти от социалните мрежи.
Някои от предимствата на HTC Desire серията, които включват поддръжка за Adobe Flash, автоматична промяна на големината на шрифта при сърфиране в интернет и индивидуални характеристики като 4,3” екран при HTC Desire HD и QWERTY клавиатура, при HTC Desire Z, ще бъдат показани в кампанията.
Идеята е развита от Fearlessly Frank и Figtree, заедно с AMP London, които са натоварени със задачата да я превърнат в креативна кампания.
„Ето една идея” ще е достъпна чрез телевизии, печатни, онлайн и outdoor медии от октомври 2010. Засега кампанията няма да бъде разпространявана в България.