post

По данни на изследователската компанията DisplaySearch през първата половина на настоящата година от Sony са доминирали над всички свои конкуренти на пазара на Ultra HD телевизори, като пазарният им дял е достигнал до 37,8%.

На следващите места, след японската компания, се нареждат LG с 14,2% и Samsung с 4%, като според компанията при всички най-популярни са 55 и 65-инчовите модели, които само за Sony са донесли доход от $185 милиона, докато целият пазар на Ultra HD телевизори е оценяван от аналитиците на $490 милиона за първата половина на 2013-а.

От японската компанията планират да пуснат още модели в най-популярните размери на цени от около $4000 и $5500 съответно, докато според данните, с които разполага DisplaySearch същите модели при LG и Samsung потребителите ще могат да видят на цени с $500 повече, или $4500—6000 за същите размери.

През следващата година обаче се очаква доста по-сериозно раздвижване на пазара, когато традиционно силните компании в областта ще представят и 39 и 50-инчови модификации на по-ниски цени, така че Ultra HD телевизорите да станат достъпни за по-широк кръг потребители.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *