Чакането свърши! AMD пусна пълния набор от функции за FSR „Redstone“ след първоначалното пускане на Ray Regeneration в Call of Duty: Black Ops 7 през ноември.
FSR „Redstone“ е съществена еволюция в технологията за вдигане качеството на изображението на AMD, предоставяйки на геймърите мащабиране и генериране на кадри, задвижвано от машинно обучение, чрез актуализацията на драйвера AMD Software: Adrenalin Edition 25.12.1.
Основните характеристики на AMD FSR “Redstone” включват:
• FSR Ray Regeneration: Използва невронна мрежа за почистване на шумни отражения и сенки, получени чрез рейтрейсинг, преди мащабиране и интерполация. В момента се поддържа в Call of Duty: Black Ops 7, като скоро ще се появят още заглавия.
• FSR Radiance Caching: Предсказва поведението на светлината, за да ускори производителността на проследяването на лъчи, като същевременно запазва визуалната прецизност. Достъпно сега за разработчици на GPUOpen и ще се появи в игрите през 2026 г.
• FSR вдигане качеството и генериране на кадри: Надграждайки успеха на FSR 3.1, FSR продължава да се основава на иновативно машинно обучение, за да осигури впечатляващо качество на изображението на графичните процесори AMD Radeon RX 9000 Series.