Младоженец продаде рекламни позиции на костюма си на AI стартъпи

Френският предприемач Дагобер Реноф превърна сватбения си ден в нестандартна маркетингова кампания, като продаде 26 рекламни позиции върху своя смокинг на технологични стартъпи, включително компании от сферата на изкуствения интелект (AI), SaaS и софтуерни инструменти.

Сватба с бизнес нюх

На 25 октомври Реноф се ожени, облечен в смокинг, покрит с логата на над 20 компании, които платиха, за да бъдат част от този необичаен проект. Идеята се родила през юли, когато младоженецът обявил в социалните мрежи, че търси спонсори за сватбата си, като предлага рекламно пространство върху костюма си. Само за няколко седмици всички позиции били разпродадени, а костюмът – преработен от шивач, който внимателно пришил всяко лого.

Креативност, която вдъхновява

„Големи благодарности на 26-те стартъпа, които ни помогнаха да платим за сватбата – беше прекрасен ден“, написа Реноф в X (бившия Twitter), споделяйки снимки от събитието. Сред спонсорите била и собствената му компания – CompAi, която също получила място върху смокинга.

Обществен отзвук

Идеята предизвика бурни реакции онлайн – от възторг до скептицизъм. Някои потребители я нарекоха „най-успешната маркетингова кампания на годината“, други я определиха като „смела и забавна“, а трети се възхитиха на „топлото чувство за общност в стартъп средите“.

Очаква се скоро да бъде публикувано и пълноценно видео от сватбата, което вероятно ще затвърди позицията на Реноф като един от най-креативните предприемачи в технологичната сцена.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *