Седем години realme: 300 милиона души по света използват марката

В навечерието на своята седма годишнина, realme обяви, че е достигнал 300 милиона потребители по целия свят. Данните са потвърдени от независимата агенция Counterpoint.

Компанията, основана през 2018 г., бележи бърз ръст – само за четири години броят на потребителите се утроява: от 100 милиона през 2021 г., до 200 милиона през 2023 г., и вече 300 милиона през 2025 г. Това затвърждава позицията на realme като една от най-бързо развиващите се марки на глобалния смартфон пазар, въплъщаваща концепцията Make it real.

Фокус върху младата аудитория

От самото си създаване realme позиционира младите потребители в центъра на своята стратегия. Компанията разработва продукти и технологии, ориентирани към нуждите и интересите на младото поколение – от мобилен гейминг и фотография до активен начин на живот.

Продуктовото портфолио на realme е разнообразно – от флагманите в серията GT, през числовата серия в средния клас, до достъпната C серия. Стремежът е да се осигури достъпна технология за всякакви бюджети и стилове на живот.

Партньорства с поп културата и изграждане на идентичност

realme активно изгражда младежка културна идентичност чрез партньорства с популярни брандове и франчайзи като Dragon Ball, Naruto, FreeFire и Lonely Planet. Компанията поддържа глобална общност от над 15 милиона фенове и организира редовни събития за ангажиране на аудиторията си.

Всяка година на 28 август realme чества своята годишнина с 828 Global Fan Festival. Миналогодишното издание в Шенжен събра над 200 гости от международни медии и фенове, като бяха представени технологични иновации, сред които 320W зарядно устройство, осигуряващо пълно зареждане за 4 минути.

С наближаването на тазгодишното издание на фестивала, се очаква компанията да представи нови решения и продукти, насочени към младата си и лоялна потребителска база.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *