Японци опаковат играчки в кутии с допълнена реалност

Компанията Bandai е първият производител (по нейни твърдения), който използва в опаковките за играчките възможностите на допълнената реалност. Сега преди покупката детето или неговият родител с помощта на мобилния телефон, смартфон или таблет, снабдени с камера, могат да разгледат играчката и да решат дали да я купят или не. Впрочем, както отбелязва изданието Phandroid,  допълнената реалност изглежда „доста по-впечатляващо от самата играчка“.
„Родителите трябва да помнят, че опаковката не трябва да се изхвърля – сега тя е неделима част от играчката“, – подчертава Мартина Кинг, директор на компанията Aurasma, която е взела непосредствено участие в разработката на високотехнологичните опаковки.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *