Коледната кампания на Coca-Cola вдъхновява да #споделямедоброто
Коледната кампания на Coca-Cola срещна отново малки и големи с иконичния си камион, който влезе в ролята не само на предвестник на празниците, но и на посланик на мисията на компанията да #споделямедоброто. Тазгодишната цел на световноизвестния бранд е да подчертае важността и магията на празника Коледа, съсредоточавайки се върху желанието за споделяне на добрите дела и по-голямата близост с любими хора. Обединени под слогана “Един Дядо Коледа не стига”, призива #споделямедоброто и вдъхновени от каузата, се включиха и други посланици на кампанията, а именно Dara Ekimova, Луиза Григорова и Ники Кънчев.
Всеки един от тях е пример за човек, изявен с ангажираност към социално отговорни теми и свързаност с каузи, които помагат на хората в нужда. Dara Ekimova, Луиза Григорова и Ники Кънчев се включиха в коледната кампания на Coca-Cola с цел да насърчат повече хора да споделят доброто, изразено в малки жестове в ежедневието, дори към непълно непознати. Те самите споделиха, че са били вдъхновени от мисията на кампанията и разказаха за каузи, с които са лично обвързани.
Последният музикален проект на Dara Ekimova – „Дишам“, засяга темата за менталното здраве и е нейният начин да изрази подкрепа към всички, които преминават през труден период. Тя допълни, че „Доброто е заразно, а една добра кауза има нужда от много посланици и чистосърдечни същества, които да се борят за нея. Сговорна дружина планина повдига, затова колкото повече Дядо „Коледовци“, толкова по-добре.“
Чаровната актриса Луиза Григорова разказа: “Като част от екипа на инициативата “Не си сам”, която два пъти всяка година събира и след това раздава продукти от първа необходимост на крайно нуждаещи се възрастни хора, определено мога да твърдя, че се припознавам в тази кауза. За мен доброволчеството като цяло е изключително важно. Винаги съм смятала, че трябва да си помагаме едни на други, но в последните години разбрах, че когато помощта е лично ангажирана, усещането и за двете страни е далеч по-пълноценно и удовлетворено. Възрастните хора в България сякаш не съществуват, а суровата истина е, че са самотни и бедни. Надявам се повече хора да се обърнат с желание за помощ към тях, за да направим последните години от живота им по-светли и топли.”
„Имам късмета да съм роден на Коледа, което сякаш още повече отваря рецепторите ми за живот. Животът обаче ме научи, че за Доброто трябва да се работи постоянно.“, заключи Ники Кънчев.
За поредна година Coca-Cola продължава да насочва усилия към това да обединява семейства, близки и приятели да изживеят заедно една изпълнена с добро Коледа. Тази година компанията напомня на хората колко е важно да бъдат по-добри един към друг и да правят жестове на добро към околните. В същото време, в празничното коледно градче на Coca-Cola всеки посетител може да изработи и закупи, за сума по свой избор, коледна играчка или картичка за близки и любими хора в работилницата на Дядо Коледа, като сумата ще бъде дарена изцяло в полза на Сдружение “Операция: Плюшено Мече”. Така, новата коледна кампания вдъхновява хората да споделят доброто във всеки ден с всяка добра дума, скромен подарък, благородна постъпка или неочакван комплимент. Защото всеки един от тези жестове на добро разкрива нашия вътрешен Дядо Коледа, а ЕДИН ДЯДО КОЛЕДА НЕ СТИГА.