Марката KIVI успешно стъпи на българския пазар, позиционирайки уверено своите продукти в средния ценови сегмент
Основана през 2016 г. в Киев, KIVI към момента оперира в повече от 10 европейски страни, а през 7-годишното си съществуване компанията е продала над 1,5 милиона телевизори. През изминалата година KIVI е създала един от всеки десет телевизора, продадени в Украйна. През септември 2022 г. компанията беше представена за първи път на международното изложение за потребителска електроника и битови уреди IFA в Берлин.
В България телевизорите на марката са налични в магазините на Technomarket, Technopolis, Ozone, A1 и Ardes. Продуктовата гама включва модели от 24” до 65” в различни резолюции, както и модели от 32” с безрамков дизайн. Най-продаваните размери са налични и в бял цвят.
Телевизорите работят с пълната версия на операционна система Android TV, поддържат приложения от Google Play store за телевизионната платформа и се синхронизират с други устройства от екосистемата на Google. Поддържката на Chromecast позволява да предавате съдържание от своя смартфон на телевизионния екран с едно докосване. Гласовите команди се изпълняват от Google Assistant, което прави управлението на телевизора още по-удобно. Всички телевизори на KIVI се предлагат с 3-годишна гаранция на екрана.
Картина
В телевизорите на KIVI се използват само панели от най-високо качество. Те поддържат HDR не само за файлове от хард диск, но и за онлайн съдържание и игри. Технологията Super Contrast Control позволява регулиране на контраста на изображението в определени части от екрана по време на тъмни сцени. А технологията UltraClear повишава яснотата на изображението в съдържание под 4K.
Звук от JVC
Аудио системата в умните телевизорите KIVI е проектирана в партньорство с JVC Kenwood – световноизвестен производител на аудио и видео оборудване. Телевизорите разполагат с по два говорителя с мощност от 12W. Технологията Dolby Audio Processing (DAP) ви позволява да увеличите силата на гласа или автоматично да регулирате силни звуци по време на динамични сцени или реклами.
Светът на забавленията KIVI MEDIA
Телевизорите на KIVI идват с предварително инсталирано приложение KIVI MEDIA, което предлага безплатно и платено съдържание от партньори. В момента за българските потребители са достъпни две секции – онлайн тренировки в домашни условия и игри, но производителят работи за разширяване на KIVI MEDIA с допълнително съдържание. Секцията за тренировки предлага програма, разработена от световен шампион по бодибилдинг, която е предназначена за тренировки у дома и се актуализира всеки месец. В секцията с игри потребителите имат достъп до над 200 съвременни компютърни игри, като например Fortnite и GTA 5, директно на техния телевизор – просто използвайки Bluetooth геймпад. За семейно забавления и забавление с приятели има десетки по-лесни игри, които можете да играете заедно, тъй като телевизорите поддържат платформата AirConsole, позволяваща до 16 смартфона да се свържат и да играят едновременно на един и същи екран.
Управление
Дистанционното управление се свързва с телевизора чрез Bluetooth LE връзка. То разполага с чувствителен микрофон за гласово управление и извикване на асистента, както и с функция Air Mouse за лесно навигиране и въвеждане на данни, подобно на използването на компютърна мишка.
Минималистичен дизайн
Видимата ширина на страничните рамки на телевизорите KIVI е само 2.6 мм. Всички модели разполагат с технологията Direct LED, която осветява екрана с оптично разстояние от само 20 милиметра. Това дава възможност телевизорът да се монтира максимално близо до стената на стойка или конзола. Телевизорите се предлагат в черен и в бял цвят.