Малко след появата на новия iPad на пазара, по традиция се появиха и първите проблеми. Потребители се оплакаха от ниска скорост и качество на безжичната Wi-Fi връзка. Компанията призна за съществуването на такъв проблем, който е хардуерен и се проявява само в устройствата без модул за мобилна връзка.
В интернет се появи вътрешна инструкция на компанията, която предписва на магазините да заменят проблемните таблети. Неработещите както трябва устройства ще бъдат върнати на Apple за изучаване на проблема. В САЩ на замяна подлежат таблетите, притежателите на които се оплакват от слаб или нестабилен сигнал на Wi-Fi и ниска скорост на връзката, съобщава сайтът 9to5 Mac.
В другия край на света, в Австралия Apple също е готова да заменя таблети, но този път проблемът не е свързан с Wi-Fi, а с некоректна реклама. Корпорацията широко е рекламирала LTE възможностите на iPad, без да споменава, че австралийските оператори използват други честоти.