Samsung “твори история” с кампания за QLED 8K телевизорите си, с която ознаменува 50-годишнината от кацането на Аполо 11 на Луната

 

Новата рекламна и мултимедийна кампания на Samsung със CNN Films, свързана с документалния филм „APOLLO 11“, празнувайки силата на 8K технологиите и човешките възможности

 

Samsung Electronics Co., Ltd. представи рекламната мултиплатформена кампания за своите QLED 8K телевизори “Творим история” съвместно със CNN Films в чест на 50-годишнината от кацането на Аполо 11 на Луната през 1969 г., когато силата на телевизията прави хората по света  свидетели на едно от най-значимите постижения на човечеството. През 2019 г. Samsung отново твори нов етап в историята на телевизията, като променя границите на технологиите с QLED 8K, позволявайки на потребителите да гледат видео съдържание в най-високата резолюция, възможна досега.

 

„Телевизионните технологии имат съществен принос в това да обединяват хората от целия свят, за да изживеят заедно ключови моменти от съвременната история“, каза Грейс Долан, вицепрезидент, Home Entertainment Demand Generation, Samsung Electronics America. „Тъй като отбелязваме 50-годишнината на Samsung Electronics и първите стъпки от човек на Луната, сега е точният момент нашата рекламна и мултимедийна кампания „Творим история” със CNN, свързана с нашите QLED 8K телевизори, да ознаменува миналото, като представи поглед към това как в бъдеще Samsung ще продължи да събира и вълнува хората чрез силата на 8K.”

 

Създадена от adam&eveNYC, рекламната кампания на Samsung “Творим история” посветена на QLED 8K телевизорите включва кадри от кацането на Луната, лицензирани от революционния документален филм “APOLLO 11”. Това лято Samsung ще спонсорира и телевизионната премиера на документалния филм „APOLLO 11“ по CNN, започваща на 23 юни в 21:00 и 11:00 ч. Източно време с ограничено прекъсване за реклами. Тогава ще бъде пусната специална 60-секундна версия на рекламата „Творим история“ на Samsung. Режисиран и продуциран от Тод Дъглас Милър, “APOLLO 11” е създаден от новооткрити, непоказвани 70-милиметрови архивни кадри и над 11 000 часа неописани аудиозаписи от НАСА и Националния архив.

 

‘APOLLO 11’ (и версия ‘Apollo 11: Първите стъпки’) е резултат от повече от 2-годишно сътрудничество между Statement Pictures на Милър и CNN Films, и е третият им съвместен проект. CNN Films и Милър са си партнирали и в създаването на късометражния документален филм Последните стъпки, разпространяван от Great Big Story и посветен на последната мисия на НАСА до Луната – Apollo 17.

 

“APOLLO 11” е истинско кинематографично събитие, което отвежда зрителите на историческата мисия на НАСА, водена от астронавтите Нийл Армстронг, Бъз Олдрин и Майкъл Колинс, които са първите хора, стъпили на Луната преди 50 години. В допълнение към телевизионната премиера на „APOLLO 11“ на 23 юни, филмът ще бъде излъчен на 29 юни /събота/ и 20 юли /събота/ от 21:00 ч. по CNN.

 

Мултиплатформената кампания на Samsung, съвместно със CNN, съчетава новата ера на 8K QLED качество на картината с техническия принос при необикновеното създаване на филма. Това включва брандирано съдържание, произведено от студиото на CNN Courageous специално за QLED 8K телевизорите на Samsung, в това число пенсионирания вече астронавт Скот Кели, разказващ от първо лице за своето пътуване в космоса. Това ексклузивно съдържание ще бъде излъчено на годишнината от кацането на Луната в страниците на CNN в социалните мрежи.

 

Наред с това, Samsung ще спонсорира серия видеа от три части, свързани с годишнината. Това редакционно начинание на CNN ще насочи вниманието към ново поколение жени-лидери, които определят къде ще бъдат направени следващите големи открития, развивайки новаторски технологии за изпращането на човечеството до най-далечните краища на Вселената и създаване на по-нови и разнообразни пътища за набиране на кадри, което ще отвори вратите за следващото поколение мечтатели.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *