6 причини да инвестираме в мобилно приложение

Защо мобилно приложение? Защо е толкова важно моят бизнес да бъде представян по този начин?

Според последни данни на Statistа, 62% от глобалният интернет трафик идва от мобилни устройства. По-всичко изглежда, че трафика от мобилни устройства ще продължи да расте и за в бъдеще. От тези 62%, почти 4/5 използват интернет чрез мобилни приложения. Както виждате, мобилните приложения са изборът на народа, и това едва ли ще се промени в близките години.

Ако това все пак не е достатъчно добра причина за един бизнес да инвестира в изработката на мобилно приложение, нека видим кои са другите шест:

 

  • Нови панорами за бизнеса ви

 

Мобилните приложения дават разширен обхват за вашият бизнес. Докато сайтовете разпространяват информация от локално към глобално ниво, мобилните приложения могат се свалят от всяка точка по света, а това им дава глобален обхват по рождение. Едно добре направено приложение, преведено на чуждестранен език, може да ви даде достъп до аудитория, която не бихте могли да достигнете само с добре разработен уебсайт. Тоест, мобилно приложение би ви дало разширен обхват и нови панорами за вашият бизнес.

 

  • По-утвърдено присъствие на марката ви

 

С мобилните приложения компаниите имат възможността да извличат real-time информация за клиентите си. Това им предоставя възможността непрестанно да подобряват и персонализират услугите си. Това, съвкупно с леснотата на употреба на мобилното приложение, води  до увеличение на клиентската лоялност и до по-настойчиво присъствие на марката на компанията. От тук, и до повече оборот!

 

  • Преимущество пред конкуренцията

 

В днешно време и най-малкото преимущество пред конкуренцията на дадена компания може да изиграе ключова роля за позитивното и развитие. В България за съжаление е по-често срещано явление малкия и среден бизнес да нямат мобилни приложения в маркетинговия си арсенал. Та, едно мобилно приложение, в случай на изравнено съревнование с конкуренти, може да изиграе ключовата роля за отличаването на дадена компания.

 

  • Повече продажби за търговски компании

 

Едно добре направено мобилно приложение значително улеснява процеса от избор до покупка на продукт или услуга. Това е така, защото, освен по-опростения процес на навигация, мобилните приложения предлагат и по-бързи методи на заплащане – като мобилно плащане и електронни портфейли.Това ги превръща в изключително желана платформа за търговски компании за продажбата на продукти и услуги.

 

  • Директен приход от мобилното приложение

 

Не само, че мобилните приложения могат да подобрят доходът на една компания по косвен път, те също така могат и да бъдат пряк източник на доход – например, чрез интегриране на рекламни банери в апликацията. Разбира се, приложението трябва да се развие чрез правилни маркетингови стратегии преди това да се случи.

 

  • Още една линия на комуникация с вашите клиенти

 

Ето ви и още един начин да достигнете клиентите си: мобилни известия! Повечето мобилни приложения предлагат два типа известия: in-app and push. Тоест, потребителите на вашето мобилно приложение могат да получат известие, когато го използват (in-app) или директно, без да са отворили апликацията (push).Това предоставя алтернативен канал на комуникиралия с клиентите, който може да се използва не само за реклама, но и за тяхното информиране, потвърждаване на транзакции, и други изобретателни съобщения, които затвърждават връзката клиент-компания. Възможностите са много и напълно във ваши ръце!

Както виждате мобилните приложения предоставят уникалната възможност за развитие на вашият бизнес. Доверете се на новите времена и инвестирайте в бъдещето.

Ако желаете качествена изработка на модерно мобилно приложение, Speedflow Bulgaria разполага с висококвалифицирани кадри, които ще се заемат с вашият проект. Ако се интересувате или имате въпроси, моля пишете ни на info@speedflow.bg

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *