Над 5500 кандидати ще се състезават за 77 вакантни стажантски места, обявени от VIVACOM за 2011 г.
Това е осмата кампания, в която телекомът ще приеме млади специалисти в девет основни дирекции – „Продажби”, „Маркетинг”, „Информационни технологии”, „Експлоатация и архитектура на мрежата”, „Финанси”, „Човешки ресурси”, „Връзки с обществеността”, „Право и регулация” и „Снабдяване”.
„Стажът – една мегапродукция с твое участие” е надсловът, под който ще премине програмата през лятото на 2011 г.
Имената на одобрените за стаж студенти ще станат известни в края на май. От началото на юни пък започват първите стажове, които ще продължават по 3 месеца.
Поради големия интерес към предишните издания на програмата, VIVACOM увеличава броя на стажантските позиции през 2011 г. с близо 25%.
Със същия процент са се увеличили и младежите, назначени на постоянна работа в телекома след миналогодишната кампания.
За стажуването си в компанията студентите ще получават месечно възнаграждение.