Търговският център призовава клиентите да пазаруват сигурно и отговорно, като предприема всички необходими мерки
Сердика Център отвори врати за всички свои посетители с работно време 11:00 – 21:00 часа. Освен познатите марки, 5 нови обекта ще бъдат на разположение, а търговският център става и Spark зона, с пет зареждащи станции за електромобили. Тази стъпка е част от кампанията на Сердика Център за устойчиво отношение – „Промяна“.
На 4 юни открива монобранд магазинът на Calvin Klein, който ще предлага цялата продуктова гама на световната марка. Сред високия бранд обекти се нарежда първият в София Fan Point Concept, в който ще се продават само обувки на марки като Karl Lagerfeld, DIRK BIKKEMBERGS, Dr. Martens, Mercer Amsterdam, като някои от моделите ще бъдат ексклузивни за България и се предлагат с намаления между 20 и 60%.
Турският бранд DeFacto стъпва в България със своя първи магазин в Сердика Център, който се помещава на над 1 400 кв.м. Марката предлага богата продуктова гама дамска, мъжка и детска мода. До 31 май всеки ще може да се възползва от 50% отстъпка за втори закупен продукт. DeFacto е на пазара от 2005 година, а през 2011 г. става втория по големина моден бранд в Турция. Сега бързо разрастващият се бранд разполага със собствени автоматизирани smart складове и над 500 магазина в 30 държави от цял свят.
През следващите месеци почитателите на изисканите кафе-напитки могат да очакват отварянето на специализиран магазин за продуктите на Nespresso, а през юли на разположение ще бъде и нов клон на UniCredit Bulbank, предоставяйки удобството на всички услуги на едно място. Малко преди извънредното положение врати отвори и Sephora, като обектът е единственият от последно поколение у нас. Kато предпазна мярка, всички продукти и тестери се дезинфекцират всеки час, а грим тестерите са защитени с пластмасов филм, което позволява на клиентите да виждат различните продукти и нюанси, като избягват контакт.
В търговския център се помещават над 200 магазина, като ексклузивно представените са Delirium Exclusive Boutique, както и единствените монобранд магазини на Steve Madden, Scotch&Soda, G-Star Raw, Högl и Pinko у нас.
Сигурно и отговорно пазаруване #safeshopping – към това Сердика Център призовава всички свои посетители. Безопасността на гостите остава приоритет на търговския център и са взети всички необходими мерки. Основна дезинфекция се извършва при отваряне и затваряне на обекта, както и периодично през деня. На всички точки с по-интензивен трафик са осигурени дезинфектанти, указателни табели и маркировка за спазване на дистанция, вентилацията е 100% естествена, а климатизацията работи изцяло с външен въздух. Всеки посетител е задължен да носи маска, а на входа са поставени специални дезинфекциращи стелки.
Повече информация можете да откриете тук: