4G смартфоните на HTC са хит на изложението CES

HTC Corporation представи три нови 4G смартфона съвместно с три американски мобилни оператора на изложението Consumer Electronic Show в Лас Вегас. С това HTC затвърди позицията си на лидер при 4G устройствата.

Компанията представи първият смартфон от това поколение през 2008 г. и първият в света 4G смартфон с операционна система Android през 2010 г.

С новите три апарата, които идват след вече представените HTC EVO 4G, HTC T-Mobile G2 и HTC T-Mobile MyTouch 4G, портфолиото на HTC от 4G устройства в САЩ нараства до 6 апарата. Това доказва и капацитета на компанията да доставя най-модерни устройства в подкрепа на стартиращите мобилни мрежи от 4G поколение на всеки голям мобилен оператор в САЩ.

„HTC предлага разнообразно портфолио от апарати, които са проектирани не само да работят на скорост от поколение 4G на мобилните мрежи, но поставят фокус върху потребителя с платформата HTC Sense, която дава възможност да се използва истинската мощност на широколентовия безжичен достъп. Ако потребителите искат мултимедия с голям размер на изображението, достъп до социални мрежи, контактен дисплей или QWERTY клавиатура на 4G устройство, HTC има апарат, който отговаря на техните нужди.”, каза главният изпълнителен директор на HTC Corporation Питър Чоу.

HTC дава 4G скорост на клиентите

По-рано тази седмица Sprint и HTC обявиха новия модел HTC EVO Shift 4G, със слайд клавиатура. Хитовият модел HTC EVO 4G първи представи възможностите на технологията 4G, а с пускането на пазара на HTC EVO Shift 4G, Sprint и HTC създават първото истинско портфолио от 4G смартфони в индустрията. С плъзгаща се QWERTY клавиатура, компактен размер и цена от 149,99 долара, моделът е много добра опция за потребителите на масовия пазар, които искат да използват скоростта на 4G мрежите.

Представеният днес HTC ThunderBolton Verizon е един от първите LTE смартфони, който ще пренесе Verizon Wireless в света на 4G технологията. Преживяването с платформата HTC Sense включва интегрирана в нея свързаност чрез Skype, която дава възможност на хората да комуникират с други Skype потребители на практика навсякъде, както и за връзка между мобилни устройства и от мобилно устройство към компютър. Тази възможност прави HTC ThunderBolt най-доброто електронно устройство за свързване едновременно чрез пренос на глас и видео и позволява на над 100 милиона активни потребители да осъществяват връзки между различни мрежи и потребители.

С дисплей от 4,3 инча, предна и задна камера, интегрирана DLNA поддръжка, процесор на Qualcomm – 1 GHz Snapdragon и най-новата версия на HTC Sense, HTC ThunderBolt е последна дума на технологията за ползване на мултимедийно съдържание.

HTC ThunderBolt доставя скоростта на 4G LTE технологията чрез комбинация от иновациите на HTC и мощността на Qualcomm LTE чипсет решение.

„Qualcomm създава чипсети, които с лекота превключват между 3G и LTE мрежите от следващото поколение, които идват”, каза Стив Моленкопф, изпълнителен вицепрезидент и президент на групата Qualcomm. „Тези решения, позволяващи работа в различни режими, катализират създаването на нови, по-напредничави устройства, които дават възможност да се използва пълния капацитет на мобилния широколентов достъп и създават диференцирано, уникално преживяване на потребителите. Решенията ни позволяват на иновативните компании като HTC да водят, и ние сме много доволни, че работим с тях.”

HTC обединява сили с AT&T, за да пусне един от първите 4G смартфони в HSPA+ мрежата на оператора – HTC Inspire 4G. Това е първото устройство в САЩ, което допълва преживяването в HTC Sense с htcsense.com – онлайн услуга, която разширява обхвата на платформата извън мобилния апарат. Тя позволява на клиентите да намерят загубен телефон на карта, да изпратят команда на телефона да стартира аларма, дори при безшумен режим на работа, и ако е необходимо – да изтрият цялата информация на телефона с една команда.

Наред с 4G HSPA+ връзка, HTC Inspire4G впечатлява с много възможности, сред които 8-мегапикселна камера, Dolby и SRS surround звук, активно премахване на шумове и изчистен еднокомпонентен дизайн, изработен от един алуминиев блок.

HTC EVO Shift 4G, HTC ThunderBolt и HTC Inspire 4G стават част от най-разнообразното портфолио от 4G устройства на пазара и подсилват лидерството на HTC в разработването и внедряването на 4G апарати.

Развитие на марката HTC

HTC продължава да увеличава познаваемостта на марката си със старта на следващата фаза от кампанията, който бе обявен на CES. Тази кампания се фокусира върху начина, по който HTC поставя хората в центъра на всичко, което прави, а също и върху иновациите на компанията, създадени като отговор на потребителските нужди.

„Нашият дългосрочен фокус в HTC е да намираме нови начини да правим мобилното преживяване по-опростено за нашите клиенти. Не вярваме в самоцелните иновации, а се стремим първо да разберем напълно потребителя, за да е сигурно, че всяка иновация на HTC създава истинска полза за клиентите”, заяви Джон Уанг, главен маркетингов директор на HTC Corporation. „Този подход към иновациите е вдъхновението зад последната еволюция в рекламната кампания на нашата марка.”

HTC стартира първата си глобална кампания в края на 2009 г. с глобална познаваемост около 16 %. Към днешна дата, с успеха на HTC на пазара, познаваемостта на марката е близо 60 %.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *