Консултантската компания анонсира традиционната си Salesforce конференция, която тази година ще се проведе на 17 май в България и на 19 май в Румъния
360-градусов обзор на тенденциите, предизвикателствата и решенията за дигитална трансформация на бизнеса ще представи Next Consult в партньорство с лидера в разработката на CRM решения Salesforce. За девета поредна година компанията анонсира годишната Salesforce конференция, която по традиция събира водещи мениджъри от български и чуждестранни компании и ще се проведе под мотото: “Now, it’s Digital 360”. Конференцията ще обхване две последователни събития – на 17 май в Sofia Event Center, София, и на 19 май в Biavati Events, Букурещ.
Организаторите, които са партньор, а също и риселър за България и Румъния на най-иновативната платформа за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) Salesforce, заедно с водещи мениджъри от региона и света, ще дискутират интригуващи бизнеса теми като възможността за обединяване на маркетинга, продажбите, обслужването и ИТ по революционен начин и подобряването на процесите във всички аспекти на бизнеса. Във фокус ще бъдат трансформацията на модела на работа на компаниите и неговата дигитализация, най-добрите практики при управлението на взаимоотношенията с клиенти, успешните подходи при въвеждането на системи за управление на бизнеса в различните сектори и индустрии, и не на последно място, възможностите, които предоставят иновативните решения на облачната Salesforce платформа.
В конференцията ще вземат участие повече от 20 впечатляващи лектори и над 400 участници от България, Румъния, Унгария, Ирландия и др. Участниците в “Now, it’s Digital 360” ще имат възможността да видят на живо част от решенията на Salesforce и в реално време да се докоснат до неограничените възможности на платформата, а в края на всяко събитие в дискусионна сесия ще могат да зададат своите въпроси към лекторите. Събитията ще завършат с приятен нетуъркинг коктейл с вкусна храна и изискани напитки.
С презентации в събитието ще се включат клиенти на компанията, представители на Salesforce и разбира се, експерти на Next Consult. С пълната програма на събитията в България и Румъния може да се запознаете тук.
Дигиталната трансформация изисква промяна в културата на компанията и бизнес процесите. Тя е съвкупност от действия, които е необходимо да се предприемат, за да се подобрят вътрешните процеси и да се повиши удовлетвореността на клиентите. За осъществяването ѝ е нужно разбиране и добро управление на промяната, въвеждане на подходящи, гъвкави, съвременни инструменти за дигитализация и не на последно място, надежден партньор, който може да предостави на бизнеса висока технологична и бизнес експертиза и ноу-хау, с които да подпомогне прехода му към изцяло нов начин на работа и нови бизнес модели.
„Нашата цел е да допринесем за гладкия преход на бизнеса към дигитализация на процесите и цялостната му трансформация. Щастливи сме, че за поредна година заедно с партньорите ни от Salesforce отново ще съберем на едно място стотици успешни мениджъри и собственици на водещи компании в България, Румъния и света. На 17 май в България и на 19 май в Румъния участниците в годишната ни конференция ще имат възможност да чуят споделения световен опит на лидерите в индустрията, опита на местния бизнес, добрите практики в бизнес управлението и въвеждането на системи, и възможностите за развитие и растеж“, споделя Орлин Дочев, управляващ партньор в Next Consult.
Платформата Salesforce обединява ключови процеси и иновации по начин, който позволява на компаниите да трансформират взаимоотношенията си с клиентите, да повишат тяхната удовлетвореност и ангажираност с бранда и да ускорят растежа на бизнеса в условията на днешната дистанционна комуникация и отдалечена работа.
Според проучване на Salesforce за 79% от професионалистите в сферата на обслужването е трудно да предоставят отлични услуги без добро познаване на клиента, а за 72% от маркетолозите отговарянето на клиентските нужди е невъзможно без консолидирана информация за профила на клиента и неговото поведение. От друга страна, 80% от клиентите смятат, че комуникацията с компанията е също толкова важна, колкото нейните продукти или услуги. Клиентското им изживяване е определящо за тяхната ангажираност с бранда и компанията, както и за последващите им поръчки и препоръки.