Центърът за споделени услуги на компанията в София е 18-ият офис на RingCentral за технологични решения
Американската компания-лидер в областта на обединените комуникации и водещ доставчик на глобални корпоративни облачни комуникации с изкуствен интелект RingCentral Inc. а обяви откриването на първия си център за споделени услуги в България. Офисът ще служи като център за редица бизнес функции, включително за обслужване на клиенти, извършване на технически операции, R&D и други ключови за дейността на компанията области. С новата локация компанията разширява глобалното си присъствие в 10 държави, в които оперират 18 офиса за споделени услуги и технологични решения.
Като резултат от ангажимента на RingCentral да насърчава развитието на таланти, компанията ще предоставя възможности за обучение и развитие на бъдещи технологични лидери в България. През годините RingCentral предоставя на служителите си вълнуващи технологични задачи и не престава да осигурява колаборативна работна среда, с фокус върху подкрепа на равенството и приобщаването на своите служители Дейността на компанията у нас ще продължи да следва тези корпоративни принципи, осигурявайки на служителите си в страната положителната култура на работното място.
RingCentral е носител на многобройни отличия в областта на иновациите и културата на работното място, като девет поредни години е лидер в класацията на Gartner Magic Quadrant Leader for UCaaS, Worldwide и е включена в списъка на Fast Company за най-добри работни места за иноватори за 2023 г. RingCentral бе класирана на 6-то място като най-добра компания за щастие и на 10-то място като най-добра компания за бонуси и придобивки в наградите на Comparably, които проучват мненията и нагласите на служителите в повече от 70 000 компании.