10 самородни таланти се състезават за режисьор на рекламата на NESCAFE 3in1

Кампанията на NESCAFE 3in1, която търси режисьор за новия рекламен клип на марката, откри самородни таланти в рекламния бизнес.

Жури от специалисти – представители на Нестле България и рекламна компания McCann Ericsson избра 10-те финалисти, които пребориха конкуренцията от 5000 души.

5 жени и 5 мъже ще премерят сили във финалния кръг, а двама от тях ще видят имената си като режисьори в новата реклама на любимата кафе марка.

Сред тях има охранител, архитект, икономист, финансист – все хора, които не се занимават професионално с режисура, но са били впечатлени от идеята на конкурса и са взели участие.

Двамата финалисти ще са известни до края на седмицата и ще бъдат официално представени на специална церемония на 18.04.2012 г. – ден преди клиповете им да бъдат излъчени в ефир.

Нито един от 10-те финалисти не се занимава професионално с режисура. Повечето от участниците твърдят, че са били любопитни да проверят дали могат да направят рекламен клип, а някои просто харесват изкуството и искат да направят нещо специално. Трети пък заявяват, че нямат друга работа и са искали да се позабавляват и да опитат нещо ново. Сред другите най-често споменавани интереси на участниците са риболовът, колоезденето, музиката и литературата.

За първи път в България NESCAFE 3in1 предоставя на всички желаещи възможността да изразят своите идеи, режисирайки новия клип на марката.

Според резултатите след края на първия етап на кампанията, най-много са участниците на възраст между 21 и 30 години, следвани от групата на 18 – 20-годишните и тази на 40-годишните.

В конкурса участваха и 14 души над 60 г., чиито проекти изумиха журито с креативните си идеи.

Специално създадената за кампанията платформа www.nescafe3in1director.com може да се окаже първата крачка към нови начинания и творчески успехи за един от амбициозните и идейни млади хора.

Хилядите кандидати пресъздадоха своите виждания за най-новия рекламен клип на NESCAFE 3in1, като комбинираха предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от доказалите се оператори в българската рекламна сфера – Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов.

Кандидатите добавиха по нещо и от себе си – кратка история в думи, за да докажат, че именно те заслужават да режисират най-новата реклама на NESCAFE 3in1.

През 2012 г. NESCAFE 3in1 ще продължи да вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *