„Часът на Земята” и тази година привлече големи компании в подкрепа на каузата

За трета поредна година GLOBUL и GERMANOS ще се включат в инициативата на международната природозащитна организация WWF „Часът на земята”, която ще се проведе между 20:30 и 21:30 часа на 26 март 2011 г.

От старта си през 2007 г. тази инициатива призовава хора, компании и публични институции да угасят осветлението си в определен ден и час от годината в подкрепа на решителни международни действия срещу промените в климата.

През 2010 г. на този призив откликнаха над 4000 градове и 56 столици в 126 държави и територии по света, включително 44 града в България.

През 2011 г. GLOBUL и GERMANOS ще бъдат участници и посланици на инициативата „Часът на земята” за трета поредна година.

Двете компании ще изключат за един час осветлението в своите административни сгради и над 230 магазина, както и на най-големите си рекламни съоръжения в София, Варна и Бургас.

В режим на работа ще останат единствено системите, осигуряващи безпроблемното функциониране на мобилната мрежа и обслужването на клиенти.

Освен на личния си пример, GLOBUL и GERMANOS разчитат на активна комуникация с цел да насърчат своите клиенти, служители и партньори да се присъединят към „Часът на земята”.

Тази година повече от 200 служители на двете компании са заявили, че ще се включат в инициативата заедно със своите семейства, а до момента над 500 Facebook потребители са приели поканата на оператора да участват в специално създаденото събитие „Часът на земята с GLOBUL”.

На страницата на събитието е публикувана подробна информация за инициативата, интересни материали и идеи за това как може да се оползотвори часът без осветление.

GLOBUL подкрепя международната инициатива като част от дългосрочната си стратегия за екологична устойчивост GLOBUL Green, благодарение на която само през 2010г. операторът е спестил на околната среда 1862 тона въглеродни емисии.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *