Най-новите флагмани на Huawei Consumer Business Group – P9 и P9 Plus, постигат безпрецедентно ниво на продажби в глобален мащаб след представянето на смартфоните в Лондон на 6 април тази година. Световните доставки на P9 и P9 Plus надминават 2.6 млн. бройки за първите 6 седмици от пускането на пазара на новите модели, като огромен успех носят поръчките в Китай, Франция, Финландия и Великобритания. След като за кратко време се наложи като силно желан продукт, новият P9 постига 130% ръст на продажбите на международните пазари в сравнение с P8. Тези отлични резултати водят до повишаване на глобалния пазарен дял на Huawei до 8.5%* и затвърждават третата позиция на компанията в смартфон индустрията.
За първото тримесечие на 2016 г. Huawei достави 28.3 млн. устройства по света или 64%* изчислен на годишна база ръст. „Фокусът на Huawei в създаването на премиум устройства показва стремежът ни към безупречния дизайн и технологичната иновация“ – каза Ричард Ю, Изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group. „Нашите високотехнологични устройства привличат все повече фенове, които желаят да използвай най-новите водещи смартфон решения. Когато потребители по целия свят се редят на опашки, за да купят новите флагмани на Huawei, както това се случи при дебюта на P9 и P9 Plus, става ясно, че привлекателността на нашите устройства е голяма.“