Доста интересно проучване се появи в навечерието на предстоящите празници. Традиционно едни от най-желаните подаръци – таблетите – и тази година ще са на челно място в торбата на Дядо Коледа. А според въпросното изследване на пазара трима от четири потребителя, искащи подобно устройство, спират вниманието си на iPad.
Проучването е проведено сред 2500 потребителя от ChangeWave и според него се очаква около 13% от тях да се сдобият с ново устройство в следващите 90 дни. Цели 72% отговарят, че са готови да направят своя избор в посока на продукт на Apple.
Големият интерес към iPad-моделите е факт още щом появата на първия подобен таблет, но е интересно че преди появата на iPad Air и iPad Mini с Retina екран, желаещите да купят подобен продукт са били 55% в сходно проучване. Същият процент сега искат iPad Air, а 16% искат най-актуалния модел на малкия iPad.
Само 9% от потребителите са се насочили към Samsung, колкото са и за Nexus модел на Google, а към Surface на Microsoft са се насочили около 8%