Телерик Академия – водещата образователна организация за летящ кариерен старт и успешна реализация обяви, че стартира приема за програмата Telerik Academy Upskill Digital Marketing. Това е третото издание на обучението, което помага на професионалисти с опит в маркетинга да изведат кариерата си до следващото ниво под менторство на топ експерти от индустрията.
Програмата е вечерна с продължителност 3 месеца, а стартът ще е на 15 март 2021 година. Онлайн форматът на провеждане я прави подходяща за желаещи от всяка точка на страната – специалисти в областта на маркетинг, продажби, реклама или други свързани роли, които искат да изградят холистичен стратегически подход към дигиталния маркетинг и усвоят наймодерните практики и инструменти в сферата. Третото издание на програмата надгражда досегашните и запазва фокуса върху практическо обучение, работа по реални казуси, постоянна обратна връзка от експерти, близка комуникация и контакт с водещи практици в сферата – този път в онлайн среда в отговор на ситуацията с COVID-19. Обучението е отлична възможност и за компании, които планират да надградят уменията на своите служители, за да подсилят дигиталното присъствие на бранда и услугите си.
Кандидатстването е отворено до 14 февруари 2021 година през страницата на Телерик Академия.
„Вече 10 месеца всички наши обучения се провеждат в онлайн среда заради пандемията COVID-19. Запазихме същото високо качество и фокус върху практика, менторство и работа по реални сценарии. В унисон със средата, ще проведем третото издание на
програмата ни по дигитален маркетинг изцяло онлайн, което я прави достъпна от всяка точка на страната. Дигитализацията на бизнеса се ускори значително през последната година и за да са успешни и устойчиви, компаниите трябва да са онлайн, където са и техните клиенти. Това прави холистично подготвените маркетинг специалисти, които навигират с лекота дигиталното пространство и създават стратегии, резониращи с новите навици на потребителите, още по-търсени и високо ценени”, коментира
Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.
Фокус върху практиката
Програмата Telerik Academy Upskill Digital Marketing е валидирана от водещи локални и международни компании, за да отговори най-точно на нуждите на бизнеса. Онлайн форматът на обучението е съобразен изцяло с фокуса върху практиката и контакта между лектори и участници чрез дискусионни модули, обсъждане на курсови проекти, презентации от страна
на участниците и решаване на интересни маркетинг казуси.
Главен лектор в програмата отново е Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и маркетинг експерт с дългогодишен опит в Telerik, Progress и Chaos Group. Към нея се присъединяват професионалисти от индустрията, сред които Паулина Цолова, директор „Маркетинг съдържание” в Progress, Христо Радичев, регионален мениджър Mediapost Hit Mail, Никола Георгиев, основател Kvaba Interactive, Делчо Станимиров, ръководител „PPC и Analytics” в Hop Online. Те ще споделят модели и практически стратегии, изпитани и усъвършенствани в работа с български и международни компании – от големи корпорации до стартъпи.
Съобщение за медиите
Обучението обхваща пълния спектър на дигиталния маркетинг в рамките на 3 месеца: планиране на база статистика и данни, анализ на потребителското пътешествие, разработка на маркетинг фунии, създаване на оптимизирано съдържание за уеб, техническо SEO, работа с ключови маркетинг инструменти, стратегии за успешни Facebook и Google реклами, имейл
маркетинг. Кулминацията на курса е финалният проект – изграждане на цялостна дигитална стратегия на база реални данни от водещи компании.
Кандидатстване и изисквания
Приемът за програмата вече е отворен на страницата на Телерик Академия и ще продължи до 14 февруари 2021 година. Кандидатстването включва автобиография и онлайн тест по основи на маркетинга. Сред изискванията е поне една година опит в областта на традиционния маркетинг или друга свързана сфера. На 12 януари 2021 година ще се проведе уебинар, на който Ина Тончева ще разкаже повече за програмата и професията на дигиталните маркетинг експерти, а към нея ще се присъединят гости от индустрията, които ще споделят своя личен опит. Събитието е безплатно, но изисква регистрация.