Вчера над 30 представители на мениджърския екип на GLOBUL прекараха един работен ден, посрещайки и разговаряйки с клиенти в различни магазини на GLOBUL и GERMANOS в София.
Кампанията е част от инициативата Customer First Day, която се провежда във всички компании от Telenor Group за втора поредна година, а GLOBUL се присъедини към нея за първи път.
Целта на инициативата е да осигури по-отворена, прозрачна и пряка комуникация с потребителите, както и близък поглед върху индивидуалните им нужди и очаквания.
„Срещата лице в лице с нашите клиенти за пръв път бе изключително ценен опит за мен и моя екип, и наистина ни помогна да разберем по-добре какво искат потребителите, доколко са доволни от нашите услуги и в кои области се нуждаем от подобрение. Искаме нашите клиенти да знаят и реално да усетят, че те са най-важният ни приоритет и имаме амбицията да им предоставим най-подходящите за тях услуги.“, заяви главният изпълнителен директор на GLOBUL Стайн-Ерик Велан по повод участието си в инициативата.