eMAG Black Friday, дългоочакваното шопинг събитие на годината, ще се проведе на 19 ноември 2021 г. В кампанията клиентите ще имат възможност, повече от всякога, да се възползват от нови продуктови категории, предлагани на специални оферти, и от над 3000 места за доставка в цялата страна (куриерски офиси, клоновете на Български пощи), освен до личен адрес.
Още от първото си издание eMAG Black Friday привлича хора, някои от които вероятно са направили първите си стъпки в онлайн пазаруването и откриват предимствата на добрите цени и широката гама продукти, достъпни където и да се намират. Миналата година 20 758 (или 15% от общия брой) бяха новите клиенти, направили поръчки от платформата в рамките на кампанията. Заедно с това броят на потребителите, които използват интернет за покупки, значително се е увеличил и ще продължи да стимулира развитието на онлайн търговията, както и разнообразяването на продуктовите категории в нея.
Black Friday е и събитието, при което се виждат актуалните тенденции в електронната търговия. Тази година очакванията са насочени към увеличаване на картовите плащания и разнообразяване на пазарската количка с продукти от различни категории.
Миналата година 96% от анкетираните българи споделиха, че знаят какво представлява търговската кампания Black Friday, а 72% от тях възнамеряваха да купят поне един продукт (според проучване на Kantar).
На Black Friday 2020 на eMAG.bg бяха регистрирани 2,43 милиона посещения, с 9% повече от предишната година, и поръчки на обща стойност 47,6 милиона лева, със 17% повече от 2019 г. Кампанията завърши с над 339 812 артикула, поръчани онлайн, както от eMAG, така и от 1 744 Marketplace търговци на платформата. Над 72% от посещенията на платформата бяха направени през мобилни устройства, а най-разнообразната поръчка включваше 34 различни продукта.