Днес в София, в зала Витоша на Интер експо център, се състоя поредното издание на семинара, набрал голяма популярност в последните години „Интернет маркетинг с нулев бюджет”.
Седмото подобно събитие отнво засегна някои от най-важните теми и интересни тенденции, а посетители отново бяха множество собственици на фирми от малкия бизнес, маркетинг специалисти от различни компании и интернет ентусиасти.
Сутринта започна с разказ и изключително интересна презентация на Борил Богоев, който представи най-успешните стратегии за осигуряване на трафик към даден сайт. Посетителите на семинара научиха важни неща за това как да доведат мотивирани и заинтересовани потребители към своя уебсайт, блог или страница.
Сокол Соколов от Host.bg разказа за това как всеки потребител с добра идея и продукти на неговата компания, може само със седем клика да стартира свой проект, а непосредствено след него Иван Благоев от вкусните Take a Cake сподели своя опит в стартирането на бизнеса си и неговото дигитализиране.
Следобедът продължи с презентации на Георги Малчев от Ilyan.com, който разказа за провеждането на вирусни маркетинг кампании в социалните мрежи – един от най-важните инструменти при провеждането на маркетинг кампания с нулев бюджет.
В семинара последваха редица практически съвети за интеграция с безплатните услуги на Google, направени от Станислав Димитров, сертифициран Google Тренер, който на практика показа как да се интегрират основните безплатни продукти на Google и не малко практически съвети като Google Analytics, Webmaster Tools, YouTube и Google+.
Семинарът завърши с презентация на Петя Райковска, която показа на посетителите как да създадат успешна онлайн платформа за бизнеса си без бюджет и без нито ред код.