„Сълзи от радост“ е най-използваният емотикон според Apple

По време на обзора на своята диференциална технология за неприкосновеност на личния живот, Apple посочи редица любопитни данни за популярността на своите емотикони. В документа е включена таблица с десетте най-използвани емоджи в САЩ, а на първо място се класира „лице със сълзи от радост“, следвано от „червено сърце“ и „силно плачещо лице“.

Emoticons

В опростената графика не са включени реалните цифри, за да можем да кажем колко точно е популярен всеки емотикон, защото тя е част от демонстрацията на Apple за начина, по който тя използва своя инструмент за неприкосновеност на личния живот, на който всъщност е посветен обзора. В него гигантът твърди, че “има ситуации, при които компанията може да подобри практическата работа на потребителя, като се запознае с това, което той прави, например какви думи използва, за да състави подходящо изречение, или кои емоджита избира, а това може да повлияе на живота на батерията”.

Apple получава цялата тази информация, като запазва неприкосновеността на личния живот, което въпреки, че е трудно е от ключово значение за политиката на компанията. За да постигне това, тя използва диференциална технология за неприкосновеност на личния живот, която описва като „техника, позволяваща й да изучава потребителската общност, без да идентифицира отделните индивиди и да може да възпроизведе реалните данни“.

Компанията използва тези инструменти, за да подобри някои функции като QuickType и предложенията за емотикони, съветите за търсене в Safari и др. С iOS 11.1 тя добави над 70 нови емотикона, а новият iPhone X дава възможност на потребителите да изпращат и уникалните Animoji, които с помощта на TrueDepth камерата пресъздават жестовете и гласа им пред получателя на съобщението.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *