Съкращението LOL губи популярност в социалната мрежа

До скоро често срещана  в интернет, днес абревеатура LOL, която от английски означава “laughing out loud” (смея се силно), започва да губи популярност. Това показва проучване на социалната мрежа Facebook.

Според изследването причините за все по-рядката й употреба се дължат на естествени езикови процеси на развитие. Когато искат да изразят смях в интернет коментарите си, хората вече използват haha, emoji (емотикони) или hehe.

Най-популярен в чатовете е изразът haha с 51.4% употреба. 33.7% от хората използват емотикони за смях, а 13.1% – hehe. Lol-ването вече се използва само в 1.9% от чатовете в социалната мрежа.

Изследването на Фейсбук показва, че възрастта, полът и географското положение на потребителя оказват влияние върху предпочитания начин на виртуален смях. Младите хора и жените предпочитат да използват емотикони, докато мъжете най-често пишат дълги haha-та и hehe-та.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *