Отворена е регистрацията за Lotusphere Comes to You, София на 15 март – събитието е продължение на международната конференция за корпоративни решения за работа в екип и комуникации.
Lotusphere 2011, 18-тата по ред годишна конференция за корпоративни решения за работа в екип и комуникации на IBM започна с основен акцент социалният бизнес (“social business”).
От 30 януари до 3 февруари 2011 в Орландо, Флорида се събират над 5000 клиенти и партньори от цял свят, за да научат как корпоративният социален софтуер за работа в екип помага на организациите да работят по-ефективно.
За тези, които нямат възможност да присъстват на международната конференция Lotusphere, Ай Би Ес България за пета поредна година организира Lotusphere Comes To You 2011, София с партньорството на IBM.
Регистрацията за събитието, на което ще бъде представено най-новото и интересното от корпоративните решения за работа в екип и комуникации, е отворена. Присъствието е само с покани.
Подробности за събитието и регистрацията могат да се открият на сайта на LCTY2011 – http://events.ibs.bg/events/lcty/2011.nsf.
„Get Social. Do Business.” е мотото на тазгодишната конференция Lotusphere
Корпоративните социални мрежи навлизат все повече и по-бързо в организациите и се превръщат в ключова уеб услуга, която променя процесите в маркетинга, човешките ресурси, производството на продукти и продажбите.
Според проучване от 2010 на IBM сред висшия мениджмънт (2010 CEO Study), 57% от компаниите, които са инвестирали в средства за социален бизнес, посочват сътрудничеството като фактор с основно влияние за растежа на бизнеса им.
Пазарът на социални платформи в световен план се очаква да нарасне с 33% през 2011 до 630 милиона USD и да се утрои до 1.863 милиарда USD до 2014, според пазарно изследване на IDC (IDC’s Worldwide Collaborative Applications 2010–2014 Forecast Update: Market Poised for Slight Rebound Within Next Five Years – August 2010)
Основни анонси от Lotusphere в областта на социалния бизнес
IBM представи софтуерни решения, услуги и програми, които ще помогнат на организациите да интегрират корпоративния социален софтуер в бизнес процесите. Това ще подобри работата в екип, ще затвърди връзката с клиентите, а служителите ще могат да работят по-продуктивно.
Достъп до IBM решенията за социален бизнес в Облака и чрез мобилни устройства
Нови софтуерни решения помагат на организациите да трансформират бизнеса си в “social business“, като осигуряват поддръжка за най-разпространените мобилни устройства, таблети и платформи като BlackBerry и PlayBook, iPad, iPhone, Google Android и Nokia.
На тези платформи IBM планира да пусне нови Lotus Sametime instant messaging клиенти, social клиент за Activity Streams и разширява поддръжката за новите мобилни устройства в облака.
Нов софтуер и услуги за социален бизнес в Облака, включително Social-офис пакет
IBM анонсира офис пакет в облака – LotusLive Symphony. Той ще е достъпен през уеб и ще дава възможност за работа и редактиране на документи в реално време.
Това, което отличава LotusLive Symphony от конкурентните решения, е тясната интеграция с LotusLive – социалната бизнес услуга в облака. Тя помага на служителите в организациите лесно да си сътрудничат, като редактират съвместно документи в реално време, да работят по тях индивидуално, да запазват и споделят документи в LotusLive, да коментират, обсъждат или управляват редакциите с други автори в реално време.
Освен това, могат да се възлагат части от документа да бъдат написани от различни автори и да се известяват за задачите съответните колеги.
Подробности за решението могат да бъдат видени на www.lotuslive.com/symphony.
LotusLive Symphony се очаква да бъде официално достъпен през втората половина на 2011.
Партньорски програми на IBM подпомагат усвояването на социалния бизнес
Новите партньорски програми на IBM, които помагат на бизнес партньорите да се възползват от растящата пазарна възможност за социален бизнес, включват:
Оторизация за социален бизнес
Бизнес партньорите, които демонстрират специални умения за социален бизнес, ще бъдат възнаградени с до 15% допълнително.
Оторизация за индустрия
Бизнес партньорите с оторизация за специални индустрии могат да получат до 15% повече финансови възнаграждения и достъп до специфични за индустрията ресурси като IBM Cognos Dashboards, IBM Connections уиджети и средства за проучване и анализ за проследяване на уеб трафика и други ключови показатели.
Търговски ресурси и обучения
Нови търговски инструменти за представяне предимствата, възможностите и ROI на социалния бизнес. Това включва готови демонстрации, презентации, търговски материали.
Обучение за бизнес партньори
Програмиране, настройка, интеграция, внедряване на решенията за социален бизнес. Техническите обучения са безплатни и достъпни в 38 IBM Innovation центъра по света или чрез онлайн сесии.
Специални софтуерни предложения
Маркетингови и търговски материали за над 35 софтуерни решения в помощ на сделките под 50000 USD
„Социалният бизнес има важна роля в изграждането на интелигентна планета”, каза Санди Картър, Вицепрезидент, Продажби на решения за съвместна работа в световен план в IBM. „Нашите партньори и общности от разработчици, заедно с бъдещата работна сила, са от критична важност за успеха на клиентите. Тези нови инициативи ще помогнат на партньорите да разраснат своя бизнес и печалба, тъй като подготвяме следващото поколение от лидери и предприемачи от социалния бизнес, и в основата си подхранват растежа и иновациите на нашите клиенти”.
Образователна академична инициатива на IBM запознава студентите със социалния бизнес
За да помогне подготовката на бъдещата работна сила за новата ера на социалния бизнес, IBM предоставя безплатни курсове за корпоративен социален бизнес на повече от 30 000 преподаватели в 6000 университета по цял свят, участващи в Академичната инициатива на IBM.
Курсовете ще представят на студентите технологиите за социален бизнес на IBM, които им помагат да научат повече за нуждите от социален бизнес и ползите от организационната промяна.
Планирани новости в Social Software портфолиото на IBM
IBM включва Activity Streams в пощенската кутия Lotus Notes за лесен достъп до външни приложения като Twitter, LinkedIn, Facebook, SAP. Очаква се внедряването на Activity Stream в бъдещите версии на социалното портфолио от решения за съвместна работа на IBM да бъде достъпно от водещи на пазара мобилни устройства, включително таблети.
IBM също анонсира плановете си за нови софтуерни програми за организации, които използват Microsoft Exchange и Microsoft Sharepoint и искат да работят като Social business компании. Например, бъдещата версия на IBM Connections се очаква значително да подобри интеграцията си с Microsoft Outlook и да осигури пълна интеграция с Microsoft Sharepoint.
За да помогне на софтуерните разработчици да създават решения за социален бизнес, IBM анонсира IBM Social Business Toolkit. Това е пакет от приложения, базирани на отворени стандарти и ръководства за бизнес партньори и разработчици, които искат да интегрират social-елементи като профили, уики, блог и дискусионни форуми в своите решения.
В допълнение, достъпът до Lotus Domino приложения през уеб / LotusLive е вече възможен благодарение на новия лицензионен модел – Domino Utility Server за LotusLive. Достъпен от IBM Lotus Notes и други клиентски интерфейси, Domino Utility Server за LotusLive осигурява гъвкаво лицензиране и възможности за внедряване в облака на IBM или други облачни доставчици и ще бъде достъпен през първата половина на 2011 за ползване в облак или на място при клиента.
IBM Social Business Jam – брейнсторминг на идеи на тема социален бизнес
Продължавайки дискусиите на тема социален бизнес, IBM организира уеб-базиран Social Business Jam от 8 до 11 февруари 2011, в който хиляди лидери на мнение от цял свят ще споделят своето знание и опит в проучване на бизнеса от следващо поколение.
Участниците в Social Business Jam ще открият съвместно стойността на социалните технологии за бизнеса, начини за намаляване на рисковете, управление на системите, необходими за осигуряване на социална трансформация за организациите. За да се регистрирате, посетете http://www.ibm.com/social/businessjam.