Стартира новата версия на АБВ Поща

АБВ Поща е изцяло обновена, а новата и версия вече е достъпна за всички потребители.

„Това е съвсем нов продукт – на различна платформа, с различна концепция и визия, обясни Йордан Иванов, продуктов мениджър на АБВ. Новата поща е базирана на съвременните технологии и е съобразена със забързаното ежедневие на всеки от нас, предоставяйки ни възможност лесно и бързо да управляваме дигиталния си ден. Това беше водещо за екипа, когато разработихме много по-модерна и функционална версия на най-популярната българска интернет поща, каза още Иванов.

Новият по-бърз интерфейс напълно отговаря на световната тенденция все повече да се припокриват интернет продуктите и ежедневните приложения.

За период от 4 месеца новата версия бе пусната тестово на повече от 20000 души.

Хората ще могат да превключват между двете версии на пощата по всяко време. Новата версия не е задължителна. Всеки, който предпочита да ползва стандартната (стара) АБВ Поща, може да бъде спокоен, че екипът ще продължи да поддържа и развива и двете версии на продукта.

АБВ започна серия от промени и подобрения през миналата година и тяхно логично продължение е стартирането на изцяло нова версия.

АБВ е постоянно развиващ се виртуален дом, удобен, уютен и подреден и ние се стремим да предложим най-доброто на нашите потребители, каза Ева Мичева, бранд мениджър на марката. Тя допълни, че с над 3100000 активни акаунта предизвикателствата не са малко, но екипът е мотивиран да развива продукта в най-добрата посока.

В новата версия има опция за бърз преглед на съдържанието на писмата, който позволява да се прочете желано писмо само като се маркира и без да е нужно да се отваря. Навигацията е много по-лесна, като всеки може да се движи из пощата си максимално бързо. Има и автоматична проверка за новите писма, което улеснява потребителите и вече им не се налага да презареждат папката с входящи писма.

Нова е и Drag and Drop функцията (буквално „влачи и пусни”) – тя позволява да се маркира дадено писмо и със задържане бутона на мишката то да бъде „довлачено” в друга папка.

Една от забавните новости са разчупените цветови схеми и теми (по-известни като „skins”). Потребителите имат възможност да персонализират пощенската си кутия според вкуса си или пък според настроението си.

Усъвършенстването на АБВ отговаря на основните ценности на марката за лекота и удобство. Именно това ще открият потребителите, когато ползват новата версия.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *