Coca-Cola подготвя нови изненади за българските потребители и фенове по случай 125-годишнината на марката.
Компанията стартира интернет игра, която ще им предостави изключителната възможност да посетят САЩ и да разгледат музея на Coca-Cola в Атланта.
За по-любознателните фенове, които познават историята на Coca-Cola, компанията организира интернет игра, в която победителят ще спечели пътуване за двама до Атланта, САЩ, за да посети музея и централата на Coca-Cola.
Всеки, който иска да се включи в играта и да спечели голямото пътешествие, трябва да се регистрира на сайта www.coca-cola.bg и да отговори правилно на 3 кратки въпроса, свързани с Coca-Cola и историята на компанията.
Играта ще продължи до 7 юли 2011 г, като в нея могат да се включат всички физически лица над 18 години.
Отговорилите правилно на трите въпроса, ще участват в томбола за голямата награда, която ще бъде изтеглена на 8 юли 2011 г. на случаен принцип със специализиран компютърен софтуер и в присъствието на нотариус.
Щастливецът, който бъде изтеглен, ще има привилегията сам да избере с кого да сподели пътуването до музея на Coca-Cola в Атланта.
Участието в конкурса не е обвързано с покупка на продукт. Повече информация за играта може да бъде намерена на www.coca-cola.bg или на телефон 0800-12345 (на цената на един градски разговор за абонати на фиксираната мрежа на VIVACOM от цялата страна).
Coca-Cola навлиза на българския пазар за първи път през 1965 г., като България е първата страна от бившия социалистически лагер, в която се произвежда напитката.
През 1992 г. представителните офиси на компаниите от системата на Coca-Cola стъпват официално на българския пазар.
Coca-Cola е най-големият производител на безалкохолни напитки в страната и разполага с 3 бутилиращи завода – в Костинброд, Търговище и Банкя.
Компанията осигурява директно над 1300 работни места в страната, като още над 100000 физически и юридически лица развиват дейност и получават законни доходи като партньори, доставчици или клиенти на Coca-Coca в България.