Специални очила симулират ефекта от алкохолно опиянение

Днес в София започнаха тестовете с т.нар. „алкохолни очила” – част от кампанията „Алкохолът е лош шофьор” на „Каменица” АД.

Най-нетърпеливите граждани успяха да ги изпробват още в 11:00 часа на Пилоните пред Националния дворец на културата.

Целта на тестовете с „алкохолните” очила е да се даде възможност на всеки участник да разбере в напълно безопасни условия как аклохолът променя реакциите му и го прави неспособен да шофира.

Екип от промоутъри предоставя за тестове няколко вида очила, които възпроизвеждат различен процент промили – съответно от 0,4 до 0,6 промила, от 0,6 до 0,8 промила, които са за нощно виждане, от 0,8 до 1,5 промила и от 1,0 до 1,7 промила.

Тестовете са отворени за всички, като единственото условие пред желаещите да изпробват очилата е да са навършили 18 години.

За свежест и добро настроение на участниците ще се раздава ледоностудена бира с 0% съдържание на алкохол.

В София тестовете с „алкохолни очила” ще се проведат на 29.09.2012 от 11:00 часа до 15:00 часа и на 30.09.2012 от 16:00 часа до 20:00 часа в района на НДК и бул. „Витоша”.

Инициативата „Алкохолът е лош шофьор” е част от дългосрочната социално-отговорна политика на „Каменица” АД. Чрез нея компанията акцентира върху един от най-важните проблеми, свързани с пътната безопасност – отговорната консумация на алкохол и отговорното поведение на пътя.

Основна цел на кампанията е да повишава информираността на обществото за рисковете от шофиране след употреба на алкохол и по този начин съдейства за промяната в нагласите на гражданите и формирането на нова култура на поведение на пътя.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *