Социалните услуги стават по-мобилни

Nielsen публикува статистически данни за американския пазар на социалните уеб услуги. Според компанията, в САЩ за достъп до интернет все по-често се използват портативни устройства – смартфони и таблети.

Така например, през юли 2012 г количеството на хората, които са използвали за достъп до Мрежата мобилни устройства са около 95,2 млн, което е с 82% повече от преди година. Броят на потребителите на мобилни приложения за същия период е скочил с 85% — до 101,8 млн. Заедно с това, аудиторията на РС потребителите е спаднала с 4% — до 204,7 млн.

Нараства популярността на мобилните приложения за работа със социалните мрежи – през юли 2012 г те са използвани от 85,8 млн американци срещу 44,8 млн година по-рано. Потребителите, които взаимодействат със социални услуги с помощта на персонален компютър за година са се увеличили в САЩ от 163,6 до 171,8 млн.

Най-популярната социална мрежа остава Facebook. Посещаемостта на сайта сред потребителите на РС е спаднала с 4% за една година, а сред ползвателите на мобилни приложения се е увеличила с 88%. Twitter показва ръст и в двете категории – с 13 и 134% съответно.

Отбелязва се също така, че потребителите все по-често оставят коментари в социалните сайтове по време на гледане на телевизионни предавания.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *