Солитрон е новият дистрибутор по програмите за „Обемно лицензиране“ на Microsoft за България, като от септември 2014 г. компанията ще започне да предлага на своите партньори всички продукти, налични по тези програмни схеми. Основен акцент ще бъде поставен върху облачните услуги на корпорацията – Windows Azure и Office 365, където Microsoft фокусира голяма част от инвестициите си в дилърската мрежа.
“Microsoft и Солитрон споделят една и съща визия за развитието на технологиите”, споделя Ралица Килиан, изпълнителен директор на “Солитрон България” ООД. “И двете компании осъзнават, че облачните технологии ще преобърнат представите на хората за работна среда. Партньорството ни цели да позиционира Солитрон като водещ доставчик на този тип услуги у нас.”
Гъвкавостта на облачните услуги на Microsoft, включително от гледна точка на цена и лицензионни условия, означава, че Солитрон ще може да предложи чрез партньорите си подходящото решение за всеки клиент според параметрите на бизнеса.
„Солитрон е доказан дистрибутор на българския пазар, който си партнира от години с дилърите от всички канали. Компанията е с амбиции и визия в посока осигуряване на технологиите и познанията за изграждане на цялостни клиентски решения. Разчитаме, че Солитрон ще увеличи броя на партньорите, които продават Microsoft технологии, особено в частта на облачните решения“, каза Димитър Каданов, търговски директор на Майкрософт България.
С тази стъпка екипът на Microsoft в България увеличава броя на дистрибуторите си в страната, като освен Asbis България и Поликомп, които остават партньори за портфолиото на корпорацията, и Солитрон ще има възможността да развива сегмента на обемното лицензиране.
“Солитрон България” ООД e сред водещите български дистрибутори на информационно и комуникационно оборудване и представлява над 30 световноизвестни марки на българския пазар. Компанията е основана през 1991 г. и вече 23 години е сред водещите дистрибутори, а напоследък e постоянно в Tоп 3 на пазара благодарение на своята корпоративна философия, че взаимноизгодните партньорства и коректните бизнес отношения са в основата на всеки пазарен успех. Според класацията ComputerWorld Top 100 за 2013 г., Солитрон за втора година е с двуцифрен ръст и растящ пазарен дял.