Обновен RaiMobile с нов дизайн и възможности
Банкова сметка и карта вече могат да се открият онлайн чрез мобилното банкиране на Райфайзенбанк. Тази възможност дава обновената версия на RaiMobile, която е с изцяло нова визия и концепция, базирана на клиентски ориентиран дизайн. За да се открие сметка и карта, е необходимо натискане на бутона „Стани клиент“ и попълване на форма с минимално изисквани лични данни. В допълнение на това, до края на годината клиентите не дължат месечна такса за поддръжка за разплащателна сметка в лева, както и такса за откриване на сметката. Офис на банката се посещава само, за да бъде получена пластиката на дебитната карта.
„Новото нормално е по-дигитално и за нас това е възможност още повече да се фокусираме върху отличното клиентско преживяване в онлайн среда“, каза Ани Ангелова, изпълнителен директор на Райфайзенбанк с ресор банкиране на дребно. „Усилията ни дават резултат и за двата месеца на изолация достигнахме до над 20% проникване на RaiMobile сред клиентската ни база“, допълни тя.
Чрез RaiMobile потребителите могат да извършват всички основни банкови операции от мобилното си устройство, да плащат битовите си сметки, да правят бърз превод към телефонен номер, без да е необходима сметката на получател, както и да управляват банковите си карти, които за по-голяма сигурност могат да се активират само когато се използват.
„През тази година отбелязваме 25 години Райфайзенбанк в България, през които сме близо до клиентите си в различни моменти – в добри и трудни времена“, каза още Ани Ангелова.