Оказва се, че спешният център в Сакраменто е получил над 1600 обаждания от обекти на Apple за последните 4 месеца. Тези обаждания обаче губят ценно време и ресурси, а също така и потенциално могат да забавят реакцията на службите при реални ситуации, а проблемът всъщност е предизвикан от iOS 11, която добави бърз начин за търсене на помощ за iPhone и Apple Watch.
Още през октомври тези повиквания вече са около 20 на ден и идват от ремонтните центрове на Apple в района, но разговорите така и не се осъществяват, защото всъщност устройствата се активират след поправка и няма как да се разбере дали те са били инициирани от телефон или часовник. Служителите в спешния център понякога дори могат да чуят техниката на сервиза на фона на обаждането, а това въобще не е първия случай на подобен проблем. Миналата година диспечерите в Толанд, Кънектикът също съобщиха за такива призрачни обаждания, а по-рано този месец отзиви имаше и от Отава, Мичиган, където на ден се получават поне по 10 позвънявания от часовниците на Apple.
Компанията заяви, че е наясно с проблема и работи в тясно сътрудничество с местните власти, за да установи причините и да го отстрани.