След успешното представяне на ръчно рисуваните слушалки Canyon by Rockacoca, най-харесваните модели от серията вече влизат в масово производство.
По този начин производителят на IT аксесоари Canyon ще може да отговори на търсенето и да направи моделите по-достъпни за младите потребители.
Дизайнът на слушалките е разработен от софийското студио за алтернативна мода Rockacoca.
„Видяхме, че дизайните на Rockacoca се харесват на нашите фенове, но много от тях съжаляват, че любимата им бройка вече е взета от някой друг. Затова решихме да използваме 5-те най-харесвани дизайна за масово производство,“ обясни Любомир Бабуров, Продуктов мениджър на Canyon за България. „Следяхме отблизо коментарите в социалните мрежи, за да идентифицираме най-популярните дизайни и да ги използваме сега. Доволен съм, че в процеса на масово производство успяхме да запазим високото качество на ръчно произведените модели.“
Дизайнът на слушалките се отпечатва върху стикери, които се поставят и лакират ръчно върху всяка бройка, за да се осигури дълготрайност и яркост на цветовете.
Петте дизайна на серията са избрани на база близо 80 оригинални ръчно рисувани слушалки, които бяха произведени от дебюта на линията Canyon by Rockacoca досега. Потребителите могат да избират между бяла и черна основа за техния модел. Всеки дизайн има собствена тематика, която екипът на студиото за алтернативна мода Rockacoca са вградили във визията.
“Anarchy” представя красиво момиче, което е готово да мине отвъд границата на приетото и позволеното.
От “Green Look” ви гледа загадъчен графити-поглед.
„Blue Pop-Eye” е поле за изява на сладка анимирана муцуна.
На слушалките “Crazy Chicken” марширува доволно пиле, което току-що се е освободило от своята черупка.
На “Voodoo” си почива вуду-кукла със сериозни любовни проблеми.
„Предпочитаме да работим с Rockacoca на локално ниво, защото по този начин можем да отговорим конкретно на вкусовете на българските потребители. Локалното производство пък ни дава възможност за по-голяма гъвкавост – имаме желание динамично да добавяме нови модели към серията, а това може да се случи съвсем скоро, още със следващия производствен цикъл,“ допълни Любомир Бабуров.
Петте дизайна вече са налични в големите търговски вериги за техника на цена 59 лв., а скоро ще присъстват и в магазини за urban мода и аксесоари.