Руският Мариински театър стартира онлайн представления

Руският Мариински театър избра IBM, за да създаде хибридно облачно решение, което ще позволи на всички зрители по света да гледат представленията на театъра на живо в мрежата, през таблет или други мобилни устройства.

Дебютирал с класиките „Лебедово езеро“, „Спящата красавица“ и „Лешникотрошачката“ Мариинският театър забавлява публики от всички възрасти в над 150 страни с едни от най-добрите опери, балети и симфонии още от 1860 година, когато отваря врати. Сайтът Mariinsky.tv, който предлага архив на видеа по поръчка, има над 250 000 уникални посещения от цял свят.

„За да продължим да поддържаме развиваща се глобална общност от лоялни зрители на театъра ние имахме нужда от мащабно, хибридно облачно решение, което може да отговори на стандартите за качество, които ние и нашите зрители очакваме“, казва Еужен Барбашин, директор на ИТ отдела на Мариинския театър. „Опитахме с различни конкуренти предложения като Amazon Web Services и Microsoft Azure, но зрителите ни все още имаха проблеми със стрийм услугата. Избрахме IBM Cloud, тъй като това решение отговори изцяло на нуждите ни от гледна точка на изпълнение и лесна употреба“.

Преди да започне работа с IBM, театърът излъчва представления онлайн, използвайки собствени технологични решения. Оперите и балетите се записвали, монтирали и излъчвали на стотици зрители от собствен сървър. За да развие своята аудитория, Мариинският театър търси ново и по-сигурно решение, за да доставя безпроблемно онлайн стрийм услугата си, както и да прояви гъвкавост при засилен интерес, което може да означава поддръжка на услугата и при хиляди на брой едновременни гледания онлайн.

С решението IBM Cloud, Мариинският театър вече може да се справя и с големи обеми натоварване. Благодарение на мощната и сигурна SoftLayer инфраструктура на IBM, театърът може да стриймва видео повторения и да намали забавянията и прекъсванията с до 30%. Така по-лесно могат да се управляват промените в броя на зрителите – особено около популярни изпълнения.

За клиенти като Мариинския театър, дигиталната трансформация изисква въвеждането на хибридно облачно решение, което комбинира публични и частни облачни елементи като предоставя и гъвкавост в избирането и промяната на различните среди, информация и услуги.

Общият приход на IBM от хибридни, публични и частни облачни услуги за изминалите 12 месеца е $7.7 милиарда, като в края на март 2015 се увеличи с над 60%.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *